سرپرست بانک توسعه تعاون استراتژی اصلی بانک را تقویت ظرفیت شعب عنوان نمود.

استراتژی اصلی بانک توسعه تعاون تقویت ظرفیت های شعب است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار واحدهای اجرایی و ستادی بانک اظهار داشت: در فعالیت بانکداری، واحدهای اجرایی و شعب از جایگاه والایی برخوردار هستند و استفاده از ظرفیت و توانمندی شعب حائز اهمیت است.
وی نقش روسا و معاونین شعب را در فراهم سازی فضای مناسب ارائه خدمات حائز اهمیت برشمرد و گفت: اگر فضای مناسب و مطلوبی در شعب و واحدهای بانکی فراهم باشد، شرایط برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان و در نتیجه ترقی و تعالی سازمان مهیا می‌گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: فرهنگ سازمانی از بالا به پایین تسری و انتقال می‌یابد، از این رو از روسا و معاونین شعب انتظار می‌رود صادقانه و دلسوزانه برای زیر مجموعه خود، الگوی مثبت اخلاقی و شغلی باشند.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: داشتن روحیه همدلی، مثبت نگری و دوستی همراه با آرامش بر عملکرد بهینه همکاران تاثیر مثبت دارد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مرحله شناسایی خواسته و نیاز مشتریان از واحدهای اجرایی و صف صورت می‌پذیرد و نیز شناخت نحوه ارائه خدمات قابل رقابت در سایر بانک‌ها نیز بیشتر از سوی همکاران شعب حاصل می‌گردد.
وی افزود: سیاست‌ها و فرآیندها در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات بانکی و نیز وضعیت پرسنل تاثیرگذار است که قاعدتا با بهره مندی از نظرات همکاران شعب، امکان بازنگری و تقویت سیاست‌ها وجود دارد.
سرپرست بانک توسعه تعاون همچنین با بازدید از برخی ادارات زیر مجموعه معاونت مالی و پشتیبانی و معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، امور بین الملل، اداره کل روابط عمومی و اداره کل حوزه مدیریت و شعبه مستقل مرکزی، از فعالیت همکاران واحدها مطلع گردید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید