در پایان ماه آوریل بیش از ۴ میلیون امضا نشان داد که طرفداران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom موافق هستند که شریک سابق جانی دپ از این فیلم کنار گذاشته شود.

میلیون‌ها امضا برای اخراج امبر هرد از فصل دوم یک فیلم

به گزارش سلام نو، همشهری آنلاین به نقل از marca نوشت: اظهارات به‌دست‌آمده از دادگاه جانی دپ بازیگر مشهور هالیوود و همسر سابقش امبر هرد نشان می‌دهد رابطه سمی‌ای که بین این زوج وجود داشته، زندگی آنها را تاکنون تحت تأثیر قرار داده است. در حالی که همه منتظر از سرگیری مبارزات حقوقی از روز دوشنبه با هدف رسیدن به حقیقت هستند تا هرکسی که مستحق آن است مجازات شود، هواداران آنها نقش تعیین‌کننده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند.

چند هفته پیش، جین لارسون، یک شهروند بریتانیایی، دادخواستی را علیه امبر هرد در پلتفرم Change آغاز کرد. هدف این طومار این بود که این بازیگر از نقش پرنسس مرا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حذف شود.

لازم به ذکر است که در ابتدا تصور می‌شد که طرفداران فیلم از این پیشنهاد استقبال نکنند، اما در پایان ماه آوریل بیش از ۴ میلیون امضا نشان داد که آنها موافق هستند که شریک سابق جانی دپ از فیلم کنار گذاشته شود.

وکلای این بازیگر در پاسخ این طومار گفتند که این کمپینی است که تصویر موکل آنها را خراب کند و به‌وضوح توسط افراد نزدیک به بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» تنظیم شده است.

نکته بحث‌برانگیز در مورد این بیانیه این است که اکنون با گذشت چند هفته از تنظیم آن، طومار علیه امبر هرد از ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار امضا فراتر رفته است، بنابراین تصور اینکه کسی برای اضافه کردن افراد بیشتر به این طومار پول می‌دهد، دور از ذهن است.

تاکنون هیچ یک از اعضای کمپانی برادران وارنر در این مورد صحبتی نکرده‌اند و بیشترین اطلاعات حاکی از آن است که نقش این بازیگر ۳۶ ساله از نظر تعداد صحنه‌هایی که در آن حضور دارد کاهش یافته است، با اینکه این کار همه فیلم را به هم می‌ریزد. به گفته مجله فوربس، مدت زمان حضور امبر هرد در این فیلم کمتر از ۱۰ دقیقه است.

تنها چیزی که تا به امروز مشخص است این است که این فیلم در ماه مارس سال آینده اکران خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید