نزدیک یک هفته از دهک‌بندی و واریز یارانه جدید دولت رئیسی گذشته و برخی از افراد مشمول این یارانه نشده‌اند. حالا ریس جمهور دستور داده یارانه برخی از این افراد واریز شود. چه کسانی منتظر یارانه ۳۰۰ هزار تومانی باشند؟

یارانه جدید به حساب جاماندگان واریز می شود | واریز یارانه جدید ۳۰۰ هزار تومانی برای این افراد

به گزارش سلام نو، یارانه جدید  نوع دیگری از یارانه های پرداختی دولت است که طبق لایحه و بودجه ای که دولت تعیین می کند به مردم پرداخت می شود. همانند یارانه های دیگر، یارانه جدید نیز شامل تمامی افراد نمی شود و مشمولان یارانه جدید نیز توسط دولت تعیین می گردد. یارانه جدید در هر دوره برای کالای خاصی پرداخت می شود. و اینبار یارانه جدید نان یکی از واریزی هایی است که دولت تصمیم دارد آن را برای جبران گرانی های اخیر به مردم پرداخت کند. جزئیات تازه ای از یارانه جدید  را در ادامه بخوانید.

 ۷۴ میلیون نفر یارانه گرفته‌اند و حدود ۱۰ میلیون مشمول یارانه نقدی جدید نشده‌اند. در میان این افراد برخی از افراد پیش از این یارانه نقدی یا معیشتی را می‌گرفته‌اند اما حالا جزو دهک دهم محسوب شده و یارانه آنها قطع شده است.

ابراهیم رئیسی امروز دستور داده کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند، واریز شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید