۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 55357441

یادداشت چسبدار یا نوت استیکر ، یادداشت هایی هستند که دارای چسبندگی هستند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا به هر سطوحی که مدنظرتان است بچسبانید.

یادداشت چسبدار یا نوت استیکر

این یادداشت ها به منظور نوت برداری و افزایش یادگیری و بهبود در خواندن مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و حتی ادارات می باشند. استیک نوت ها بسیار مقرون به صرفه هستند و استفاده از آن ها راحت است. یکی از ویژگی های یادداشت های چسبدار این است که نوشتار روی آن ها پیشه پا افتاده و کم اهمیت شمرده نمی شوند و افراد را به دیدن و توجه کردن ترغیب می کنند و معمولاً برای یادآوری و موارد دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه صحیح استفاده از استیک نوت ها

حجم استیک نوت ها به هدف شما بستگی دارد اما باید این را در نظر بگیرید که هر چه تعداد استیک نوت ها کم تر باشد اثر بخشی آن ها نیز بیشتر می شود و راحت تر می توان افراد را متقاعد کرد و پیام خود را سریع به آن ها انتقال داد. این را در نظر داشته باشید برگه هایی که دیگر مورد استفاده شما نمی باشند را مرتباً دور بریزید تا شما را دچار سردر گمی نکنند.

برای استفاده از یادداشت های چسبدار یا استیک نوت ها می توان به روش های زیر عمل کرد.

بوک مارک کردن

از استیک نوت ها می توان به عنوان بوک مارک کردن هم استفاده کرد چسبی که در این کاغذها استفاده می شود امکان چسباندن به کتاب و نشانه گذاری را فراهم می کند اما نباید تعداد آن ها زیاد باشد و یا نزدیک به هم چسبانده شوند.

حاشیه نویسی و خلاصه نویسی

به کمک کاغذ استیکر می توانید عقیده و نقد خود را در مورد کتاب یادداشت کنید و در صورت خلاصه کردن فصل هایی از کتاب می توانید آن ها را به صفحات داخل کتاب بچسبانید. کتاب را از استیک نوت ها پر نکنید تا مرور مطالب برایتان راحت شود.

یادداشت چسبدار یا نوت استیکر

کد نویسی با رنگ ها

به کمک این روش می توان اطلاعات را طبقه بندی کرد تا یادگیری و مرو آن ها به راحتی صورت گیرد. در کل این روش با ایجاد تمایز بین اطلاعات باعث می شود مطالعه و یادگیری خلاقانه تری داشته باشید.

لغات زبان انگلیسی

یکی از روش های فوق العاده در یادگیری زبان انگلیسی استفاده از استیکر نوت هاست، به این صورت که می توانید روی اشیاء مختلف نام آن را به انگلیسی بنویسید و بچسبانید حتی می توان برای لوازم مختلف از رنگ مخصوصی استفاده کرد مثلاً برای ظروف آشپزخانه از رنگ آبی و برای لوازم اتاق خواب از رنگ صورتی استفاده کرد. این می تواند به یادگیری سریع لغات زبان انگلیسی کمک کند.

لیست کارهای در حال انجام

نوشتن لیست کارهایی که باید در طول روز انجام شوند شما را از سردرگمی نجات می دهند و باعث می شوند همه وظایف به درستی و مرتب و با نظم خاصی به انجام برسند، همچنین نوشتن بر روی استیک نوت ها وظایف فراموش شده را به شما یادآوری و کمک می کنند تا پایان روز آن ها را طبق برنامه ریزی به اتمام برسانید.

یادداشت چسبدار یا نوت استیکر

انواع و اقسام استیک نوت ها

استیکر نوت ها یا کاغذ استیکر چسبدار به لحاظ ظاهری بسیار متنوع هستند و در سایزهای مختلف، چند رنگ، تک رنگ و طرح دار تولید می شوند اما در یک مورد مشابه هستند و آن قابلیت خود چسبندگی آنهاست که به انواع سطوح می چسبند. این محصول به دلیل پرطرفدار بودن از سوی بسیاری از کارخانه های تولید کننده لوازم تحریر هم در داخل و هم خارج به تولید می رسد.

از جمله برندهای معتبر تولیدکننده یادداشت های چسبدار می توان به پیکاسو، استیک نوت، جین اکسین و SF اشاره کرد، وجه اشتراک برندهای نام برده تولید یادداشت های چند رنگ، تک رنگ، خط دار و بدون خط در سایزهای مختلف است. لازم به ذکر است، برند پیکاسو از جمله برندهای ایرانیست که تولید بیشتر محصولات خود را به چین واگذار کرده است، کم و بیش خیلی از برندهای ایرانی به دلیل نداشتن تکنولوژی لازم و هم به صرفه بودن برای تولید محصولات خود از چین کمک می گیرند.

خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر

همیشه خرید از یک فروشگاه آنلاین برای همه یک چالش بزرگ بوده و هست و این نگرانی را به همراه دارد که آیا محصول انتخابی با نمونه ارسالی هم خوانی دارد یا خیر! آیا سریع به دستمان می رسد؟ درحین پرداخت اینترنتی از سوی درگاه پرداخت مشکلی ایجاد نشود! آیا بسته سالم به دستمان می رسد؟ و خیلی نگرانی های دیگر که شاید در نهایت منجر به منصرف شدن از خرید آنلاین شود و ترجیح دهیم حضوری از مغازه و گران تر تهیه کنیم اما با خیال راحت.

ما می خواهیم شما را با نکات مهمی که باید حین خرید از یک فروشگاه آنلاین بدانید آشنا کنیم، پس ادامه مطلب را بخوانید، از ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب تنوع محصولات و امکان مقایسه آن ها با یکدیگر است، داشتن تحلیل و یا نقد که به مشتری در گرفتن تصمیم درست برای خرید کمک کند، امکان پرداخت درب منزل گزینه ای است که خیال مشتری را برای رسیدن سفارش به دستش راحت می کند و برای خریدهای آینده بدون نگرانی می تواند حتی پرداخت خود را آنلاین انجام دهد، پشتیبانی آنلاین از جمله موارد مهمی است که در صورت بروز مشکل و کمک به مشتری در جهت رفع آن باعث دلگرمی است. ارسال به موقع و سریع و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان و نحوه بسته بندی کالاهای ارسالی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود، هر محصول بسته بندی مخصوص خود را می طلبد برای کالاهایی که شکستنی هستند و یا امکان آسیب دارند باید بسته بندی در نظر گرفته شود که در اثر جابه جایی به محتویات آن ضربه ای وارد نشود. تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف می تواند فرصتی را برای دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه ایجاد کند تا بتوانند احتیاجات خود را با قیمتی پایین تر و استثنایی خریداری کنند، فراموش نکنید مشتریان هیچ وقت فروشگاه های همیشه تخفیف را از یاد نمی برند، همه این نکات قرار است به شما کمک کند تا فروشگاه آنلاین را برای خرید خود انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین چی بخونم می تواند یک گزینه خوب برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی بزرگسالان باشد، شما می تونید ما را از طریق وب سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید و لذت خرید آنلاین را با ما تجربه کنید.      

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید