دروازه‌بان اول پرسپولیس در بازگشت به ترکیب اصلی از فرصت به دست آمده استفاده نکرد و می‌توان گفت ضعیف‌ترین عملکرد فصل خودش را به نمایش گذاشت.

حامد لک در پرسپولیس می‌ماند اما به عنوان دروازه‌بان ذخیره!

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، حامد لک باز هم یک گل مبتدیانه و این بار برابر سپاهان اصفهان خورد تا نقش ویژه‌ای در گرفتن شانس قهرمانی از پرسپولیس داشته باشد.

پس از پایان این مسابقه حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری به حامد لک طعنه زد و گفت: «ما دو گل ساده خوردیم. در جلسات آنالیزمان به این موارد اشاره کرده بودیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. گل دوم سپاهان روح تیم ما را آزار داد. در مجموع سپاهان در نیمه نخست فوتبال قابل قبولی ارائه داد، اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. طبیعی بود که سپاهان بخواهد این سبک بازی کند. ما تعداد پاس زیادی در زمین حریف داشتیم و ارسال‌های خوبی از جناحین داشتیم، اما فقط از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.»

گرچه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی حسابی به یحیی گل‌محمدی حمله کردند، اما در میان بازیکنان این تیم هیچ‌کس بیش از حامد لک آماج حملات و انتقادات تند هواداران پرسپولیس قرارنگرفت.

دروازه‌بان اول پرسپولیس که نمایش ضعیفش به همراه حاشیه سازی باعث شد یحیی گل‌محمدی چند هفته مهم او را نیمکت نشین کند، در بازگشت به ترکیب اصلی نه تنها از فرصت به دست آمده استفاده نکرد، که حتی می‌توان گفت ضعیف‌ترین عملکرد فصل خودش را به نمایش گذاشت.

گلی که حامد لک از سپاهان خورد به قدری مبتدیانه بود که نفس تیم پرسپولیس را بند آورد و حالا همه تصور می‌کنند او در پایان فصل از پرسپولیس اخراج خواهد شد! این در حالی‌ست که شنیدیم این دروازه‌بان با تجربه و نزول کرده تا پایان لیگ بیست و دوم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید در این تیم بماند. ظاهراً مدیران و حتی مربیان فعلی باشگاه پرسپولیس نیز مشکلی با ماندن حامد لک ندارند، اما به عنوان گلر ذخیره!

هدف اصلی پرسپولیس بازگرداندن علیرضا بیرانوند به این تیم است. گلر ملی پوشی که در ۴ قهرمانی از ۵ قهرمانی سال‌های اخیر این تیم در لیگ برتر نقش اساسی داشت و پس از خروج و جدایی او پرسپولیس تازه متوجه شد چه گوهری را ازدست داده است.

از قرار معلوم مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند حامد لک را برای فصل آینده حفظ کنند که علیرضا بیرانوند یا هر گلر درجه یک دیگری که به این تیم می‌آید روی نیمکت رقیبی قوی داشته باشد. البته شاید پرسش اصلی این باشد که خود حامد لک حاضر است به عنوان گلر دوم در پرسپولیس بماند؟!

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید