یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: به نظر می‌رسد بورس فردا نسبتا مثبت باشد و از سوی دیگر سهم‌هایی که ماه گذشته رشد داشتند آرام آرام به اصلاح می‌رسد.

پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱/ بورس در بلند مدت صعودی است

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، بورس امروز روند نزولی به خود گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن صعودی شد. کارشناسان عقیده دارند که بورس در بلند مدت سبزپوش است و سهامداران نباید نگران اصلاح‌های موقت باشند.

جواد فلاحیان، کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: به نظر می‌رسد بورس فردا نسبتا مثبت باشد و  از سوی دیگر سهم‌هایی که ماه گذشته رشد داشتند آرام آرام به اصلاح می‌رسد. گروه غذایی به این محدوده  رسید و زراعت ممکن است روزهای آینده برسد و به مرور زمان بازار اصلاح می‌شود.

فلاحیان توضیح می‌دهد:در حال دو دسته صف در بورس داریم. برخی از سهم‌هایی که سه یا چهار ماه گذشته رشد کرده بودند، حدودا یک ماهی است که وارد فاز اصلاحی یا درجان زدن شدن و بعضی زمان‌ها این اصلاح شدیدتر بود و گاهی آرام‌تر.

وی ادامه می‌دهد: گروه‌هایی مثل خودرویی، فولادی، بانکی و فلزاتی صنایعی بودند که در این مدت رشد داشتند و اکنون یک ماهی است که وارد اصلاح شدند. اما یک سری سهم‌های دیگر همانند غذایی، زراعت و دارویی از یک ماه پیش رشد خود را شروع کردند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار می‌کند: برای مثال در دو سه ماه اخیر شاخص با گروه خودرویی رشد کرد. به نظر می‌رسد این سهم‌هایی که این روزها در اصلاح هستند به پایان خود نزدیک شده‌اند.

فلاحیان با اشاره به وضعیت بازار می‌گوید: با توجه به اصلاح صنایع بورس احتمالا روند مثبتی به خود بگیرد. همچنین سهامی مثلا فلزات، بانکی، خودرویی، سهام فراکابی و.. که روی شاخص تاثیر خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید