این پارک جنگلی در شمال شهرستان با وسعت ۲۰۰۰۰۰ مترمربع و گونه های درختی کاج، افرا، اقاقیا، سروناز و سرو نقره ای، سپیدار و ... از تفرجگاه های دیدنی این شهرستان است.

آیا به پارک جنگلی خلیل‌آباد سفر کرده‌اید؟

به گزارش سلام نو، پارک جنگلی خلیل آباد که در امتداد جاده شمالِ شهر به آب گرم خلیل آباد قرار دارد، دارای درختان جنگلی از قبیل سرو و کاج است. این پارک، با درختان بسیار بلند، که بصورت سایبانی وسیع، کل مساحت پارک را پوشانده، فضای بسیار مناسبی برای استراحت و آرامش مسافران و همچنین اهالی منطقه است.

آیا به پارک جنگلی خلیل‌آباد سفر کرده‌اید؟

محدوده خلیل آباد ،بردسکن و کاشمر جزء حوزه آبریز نمک ایران و بخشی از آن محسوب می شوند که دشت کاشمر نام دارد. رودخانه ششطراز از داخل این دشت عبور می کند و سرمنشأ آن ارتفاعات شمال غربی خلیل آباد می باشد که پس از طی مسافتی حدود شصت کیلومتر وارد سد شهید مدرس در محل روستای مهدی آباد می شود. از مناطق طبیعی این شهرستان می توان به پارک جنگلی واقع در شمال شهرستان خلیل آباد اشاره نمود که مکانی مناسب جهت تفریحات سالم وتوریسم ورزشی می باشد.

آیا به پارک جنگلی خلیل‌آباد سفر کرده‌اید؟

این پارک جنگلی در شمال شهرستان با وسعت ۲۰۰۰۰۰ مترمربع و گونه های درختی کاج، افرا، اقاقیا، سروناز و سرو نقره ای، سپیدار و ... از تفرجگاه های دیدنی این شهرستان است. در ایام نوروز نمایشگاه مردم شناسی توسط اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با هدف آشنایی خانواده ها و مسافران با آیین نوروز و قسمتی از آداب و رسوم این منطقه برگزار می شود.

منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید