اپلیکیشن رستوران شامل پکیج های متعددی است که در هر پکیج امکانات مختلفی وجود دارد؛ با توجه به اینکه شما کدام امکانات را بخواهید تیم پشتیبانی آرناد به شما کمک می کند تا پکیج مناسب رستوران خود را انتخاب کنید.

مزیت طراحی اپلیکیشن رستوران اختصاصی چیست؟

طراحی اپلیکیشن رستوران اختصاصی به شما این امکان را می دهد تا مدیریت اپلیکیشن رستوران را خودتان انجام دهید و علاوه بر اینکه تمام امکانات اپلیکیشن هایی مثل اسنپ فود را به دست می آورید ؛ انواع امکانات متعدد دیگر نیز به اپلیکیشن شما اضافه خواهد شد؛ البته شما با اپلیکیشن اختصاصی اقدام به برند سازی می کنید و درنتیجه به افزایش فروش هم می رسید. در اپلیکیشن اختصاصی شما امکان تعیین مناطق سرویس دهی و در نظر گرفتن هزینه جداگانه پیک برای هر منطقه را دارید و مزیت مهم دیگر اینکه هر خریدی که از رستوران شما انجام شود مبلغ خرید به صورت مستقیم به حساب شما واریز می شود و مبلغ بایگانی نمی شود؛ همچنین شما برای رستوران خود درگاه بانکی و نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می کنید که باعث افزایش اعتماد به رستوران شما خواهد شد؛ هر زمانی که بخواهید می توانید نحوه پرداخت را از پرداخت آنلاین به پرداخت نقدی یا امتیازی تغییر دهید و یا هر سه نوع پرداخت را در اپلیکیشن اجرا کنید و در مجموع باید گفت به جای زیر مجموعه بودن می توانید یک برند منحصر به فرد شوید و روز به روز شاهد مسیر پیشرفت رستوران خود در جهان آنلاین باشید.

آیا طراحی اپلیکیشن رستوران منجر به افزایش درآمد می شود؟

شما تصور کنید که یک رستوران دارید و مشتری های شما فقط از یک منطقه هستند و گاهی به رستوران شما می آیند؛ حالا تصور کنید همان رستوران را مردم چند منطقه می شناسند! این هدیه ایست که با طراحی اپلیکیشن رستوران دریافت می کنید: افزایش مشتری و لاجرم افزایش فروش؛ امروزه شرکت های برنامه نویسی مثل آرناد و ریحون و اسنپ فود از معروف ترین شرکت های برنامه نویسی در زمینه طراحی اپلیکیشن رستوران هستند؛ مثلا شرکت آرناد با طراحی اپلیکیشن رستوران به یک رستوران مثل زودپز امکان افزایش درآمد و افزایش مشتری را داد و باعث تغییر این رستوران از یک شعبه به ده ها شعبه شد.البته این تنها؛ نمونه ی یک رستوران موفق از سابقه این شرکت است؛ امروزه اگر وارد بازار آنلاین نشوید و سهم خود را از این بازار نگیرید در آینده ای نه چندان دور از بازار رقابت حذف می شوید. شک نکنید؛ اگر اپلیکیشن های آنلاین منجر به درآمد بیشتر نمی شدند روز به روز از تعداد آنها کم میشد اما این در حالیست که هر ماه با افزایش تعداد اپلیکیشن های رستوران مواجه هستیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طراحی اپلیکیشن رستوران به سایت آرناد مراجعه کنید.

قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران چقدر است؟

 اپلیکیشن رستوران شامل پکیج های متعددی است که در هر پکیج امکانات مختلفی وجود دارد؛ با توجه به اینکه شما کدام امکانات را بخواهید تیم پشتیبانی آرناد به شما کمک می کند تا پکیج مناسب رستوران خود را انتخاب کنید برای مثال شما می توانید فقط اپلیکیشن اندروید دریافت کنید یا اگر علاقه مند باشید علاوه بر اپلیکیشن یک سایت هم برای رستوران خود در نظر بگیرید؛ اما در تمام پکیج ها شما از پشتیبانی رایگان بهره مند می شوید و همچنین آرناد یک اپلیکیشن تست رایگان طراحی کرده است تا شما بتوانید اپلیکیشن را بررسی کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارش اپلیکیشن رستوران خود فرمایید و اما قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران با توجه به پکیجی که انتخاب می کنید از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان آغاز می شود و تا سقف ۲۳.۰۰۰.۰۰۰ متغیر خواهد بود؛ شما برای دریافت مشاوره رایگان و مشاهده لیست پکیج ها و امکانات کامل کافیست با شماره ۰۸۶۳۲۷۸۰۳۹۷ تماس بگیرید یا برای پاسخگویی سریعتر میتوانید مستقیم با مسئول فروش اپلیکیشن رستوران با شماره ۰۹۳۵۷۵۹۵۷۷۷ تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

مدت زمان طراحی اپلیکیشن رستوران چقدر است؟ 

در شرکت برنامه نویسی آرناد صفر تا صد طراحی اپلیکیشن رستوران در دو هفته انجام می شود و شما در کوتاه مدت می توانید اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید؛ در این دو هفته تمام مراحل به شما اطلاع داده می شود و شما در جریان طراحی؛ ساخت و نهایتا اجرا قرار می گیرید.

طراحی اپلیکیشن رستوران با فست فود تفاوت دارد؟

خیر طراحی اپلیکیشن رستوران و فست فود تفاوتی با یکیدیگر ندارند و تفاوتی ندارد که صاحب رستوران باشید یا فست فود و کترینگ؛ چون از لحاظ ساختار طراحی اپلیکیشن رستوران با فست فود و ... تفاوتی ندارد و هر امکانی که شما بخواهید در نهایت طراحی و اجرا می شود؛ پس اگر صاحب فست فود هستید می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

آیا فقط اپلیکیشن اندروید طراحی می شود؟

خیر هنگام طراحی اپلیکیشن رستوران این مهم در نظر گرفته شده است که علاوه بر اپلیکیشن اندروید شما می توانید به سفارش اپلیکیشن ios و همچنین سایت بپردازید؛ پس از اتمام ساخت اپلیکیشن ها و سایت؛ اپلیکیشن های رستوران شما در پلتفرم های مختلف قرار می گیرد و تیم آرناد شما را تا آخرین مرحله پشتیبانی می کند.

شیوه پرداخت چگونه است؟

مبلغ اپلیکیشن برای شما بودجه بندی می شود و شما می توانید در اقساط چند ماهه هزینه را پرداخت کنید؛ مبلغی به عنوان پیش پرداخت از شما گرفته می شود و در نهایت هنگامی که اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود هم مبلغ نهایی پرداخت خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن رستوران

چه امکاناتی در اپلیکیشن رستوران وجود دارد؟

امکانات متعددی مثل:

  • اتصال به درگاه بانکی
  • قابلیت ارسال پیام درون برنامه ای به همه مشتریان یا به صورت تکی
  • آمار درآمد روزانه و ماهانه و سالیانه
  • قابلیت ثبت سفارش برای روز های آینده
  • قابلیت تکرار سفارش
  • پیشنهاد ویژه
  • پیشنهاد سرویس یا غذای مشابه
  • امکان نمایش مرحله سفارش (سفارش مشتری در چه وضعیتی قرار دارد)
  • دسته بندی 
  • سرچ پیشرفته
  • کد تخفیف 
  • تخفیف گروهی در دسته بندی غذا ها
  • نرم افزار تلفن برای منشی های رستوران
  • باشگاه امتیازی
  • طراحی و بارگذاری عکس ها توسط تیم برای اولین بار
  • ایجاد هزینه مالیات
  • در نظر گرفتن هزینه پیک یا حذف هزینه پیک برای سفارشات با مبلغ بالا
  • مشاهده تاریخچه سفارشات
  • و امکانات متعدد دیگر 

برای افزایش درآمد رستوران خود و همچنین تجربه ی حضور در بازار آنلاین و اعطای خرید آسان به مشتری های خود و افزایش تعداد مشتری ها پیشنهاد ما برای شما طراحی اپلیکیشن رستوران توسط تیم برنامه نویسی آرناد است برای سفارش اپلیکیشن رستوران توسط تیم با تجربه ی آرناد همین الان تماس بگیرید؛ شماره تماس: ۰۸۶۳۲۷۸۰۳۹۷ تیم پشتبانی آرناد در خدمت شماست.

برای دریافت جزئیات به سایت آرناد مراجعه کنید.

منبع: www.rnad.ir

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید