پخش سریال «جادوگر» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی احمد مهرانفر و جواد رضویان از امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا آغاز شد. 

احمد مهرانفر با «جادوگر» به نمایش خانگی آمد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه کمدی «جادوگر»، به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مجری طرحی علی طلوعی به شبکه نمایش خانگی آمد.

مخاطبان این سریال می‌توانند این مجموعه را یکشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو و نماوا تماشا کنند. 

جادوگر را مریم تاجیک به نگارش درآورده‌ است و در خلاصه داستان این سریال آمده است: قدرت وجهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند ازکشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی‌یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که ...

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی و نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست و (با هنرمندی) رضا توکلی، محمد فیلی و (با معرفی) پونه هاشم‌‎‌پور، بازیگران این سریال هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید