محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند اگر با تاخیر هم باشد یارانه به دهک‌هایی که باید تعلق می‌گیرد و جای هیچ نگرانی نیست.

افرادی که باید یارانه خود را بگیرند آن را دریافت خواهند کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: اکنون ماهانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه کالاهای اساسی داده می‌شود. با توجه به نگرانی‌هایی که در سطح جامعه به وجود آمده و برخی از دهک‌ها مبلغ یارانه را دریافت نکرده‌اند به نظرم بهتر بود این یارانه را به همه افراد می‌دادیم لازم است که به مردم اعتماد کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما مبلغ یارانه کالاهای اساسی را به همه افراد می‌دادیم ماهیانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان یارانه بیشتری پرداخت می‌شد که مبلغ زیادی نیست. سامانه وزارت رفاه اشکالات فراوانی دارد و مردم به شدت از این موضوع معترض هستند بهتر است که ما کل مردم را مشمول یارانه کنیم سپس پس از ارزیابی‌ها به افرادی که درآمدشان بیشتر است و مشمول این طرح نمی‌شوند پیامک زده و اطلاع دهیم. در این روزها همه مردم در حوزه‌های انتخابیه به ما در این زمینه اعتراض داشتند. بنده با وزیر اقتصاد نیز تلفنی صحبت کردم و ایشان نیز حرف من را پذیرفتند انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه سران قوا نیز این موضوع را مطرح کنند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوعی که شما مطرح کردید مساله مهمی است مردم توجه داشته باشند که براساس اعلام دولت از ۱۰ دهک موجود ۹ دهک شامل این کمک معیشتی شده اند و پیش‌بینی‌های لازم نیز در حال انجام است. اشکالاتی به وجود آمده و برخی از افراد هنوز یارانه دریافت نکرده‌اند اما مردم مطمئن باشند افرادی که باید یارانه خود را بگیرند آن را دریافت خواهند کرد. باید به سرعت اصلاحات لازم صورت گیرد و یارانه به آنها تعلق گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در جلسه روز گذشته سران قوا نیز به طور مفصل در این زمینه بحث شد و بعد از این جلسه قرارگاهی که مسئول اجرای این طرح است با حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی جلسه تشکیل دادند تا این موضوع را بررسی کنند. مردم مطمئن باشند اگر با تاخیر هم باشد یارانه به دهک‌هایی که باید تعلق می‌گیرد و جای هیچ نگرانی نیست فقط تفاوت میان ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان است که ان‌شاءالله به سرعت حل خواهد شد مردم نگران نباشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید