رستوران‌ها نیز به این مهمانی می‌پیوندند و بسیاری از آنها بسته‌های پیک نیک را برای بیرون آوردن ارائه می‌کنند. کورتیس استون، سرآشپز مشهور، حتی یک پنجره بازشو در لس آنجلس به نام انجمن پیک نیک راه اندازی کرد که سبدهای غذایی، پتوها و میزهای کوچک از قبل آماده شده بود.

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: خوردن ناهار در فضای باز لحظاتی را سپری می‌کند. اجازه دهید این سنت‌ها از این مکان‌های مختلف به شما کمک کنند تا بهترین وعده غذایی در هوای آزاد را تهیه کنید.

در حالی که پیک نیک‌ها هرگز از مد نمی‌افتند، اکنون لحظات مهمی را سپری می‌کنند. نگرانی‌های مربوط به کووید-۱۹، وعده‌های غذایی در فضای باز را به انتخابی امن‌تر برای اجتماعی شدن تبدیل کرده است و به هر حال بسیاری از رستوران‌ها صندلی‌های سرپوشیده را محدود کرده‌اند یا اصلا وجود ندارند. به‌نظر می‌رسد شروع هوای سردتر این روند را کاهش نمی‌دهد: بخاری‌های فضای باز در حال حاضر کمیاب هستند، که به مردم نشان می‌دهد که قصد دارند برای مدت طولانی در بیرون غذا بخورند. رستوران‌ها نیز به این مهمانی می‌پیوندند و بسیاری از آنها بسته‌های پیک نیک را برای بیرون آوردن ارائه می‌کنند. کورتیس استون، سرآشپز مشهور، حتی یک پنجره بازشو در لس آنجلس به نام انجمن پیک نیک راه اندازی کرد که سبدهای غذایی، پتوها و میزهای کوچک از قبل آماده شده بود.

هنگ کنگ

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟در هنگ کنگ پیک نیک اغلب به شکل کباب‌های ساحلی است. افراد عجول زودتر به سواحل محلی یا پارک‌های ساحلی می‌رسند تا از کباب‌پزهای عمومی و نیمکت‌های پیک‌نیک استفاده کنند. سپس آنها به بازار محلی برای زغال چوب، چنگال کباب بلند، بشقاب و ظروف وارد می‌شوند. بسیاری از فروشگاه‌های کنار دریا، خنک‌کننده‌هایی از اقلام کباب‌کن را انتخاب می‌کنند: ماهی، بال مرغ، ذرت، ماهی مرکب، ماهی‌های کوچک، قارچ و غیره. بقیه روز به کباب کردن و خوردن می‌گذرد، زمانی که معده‌ها خیلی پر است برای شنا یا قدم زدن توقف می‌کنند، سپس با اولین صدای گرسنگی دوباره از سر می‌گیرند.

می‌توانید این حال و هوا را خودتان در منقل تکرار کنید. از زغال چوب برای اصیل‌ترین طعم استفاده کنید. با دسر کلاسیک باربیکیو هنگ کنگ، تکه‌ای نان تست غلیظ کبابی و آغشته به عسل یا شیر تغلیظ شده، کار را به پایان برسانید.

بریتانیا

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

تخم مرغ اسکاتلندی یک تخم مرغ آب پز سفت است که در سوسیس و نان پیچیده شده و سرخ شده است.

تام شینگلر، سردبیر وب‌سایت سرآشپزهای بزرگ بریتانیا، می‌گوید در بریتانیا، یک پیک نیک کلاسیک شامل "غذاهای مختلف زیادی است که می‌توان آنها را سرد میل کرد، زیرا بدیهی است که هیچ راهی برای گرم کردن غذا در هنگام صرف غذا در بیرون وجود ندارد". به ساندویچ، تخم مرغ اسکاچ، کیچ، پای، سالاد لوبیا یا سیب زمینی فکر کنید. این کمی شبیه یک بوفه کوچک است، که همه آن‌ها روی پتویی که روی زمین گذاشته شده لذت می‌برند".

فرانسه

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

پان باگنات از تخم مرغ آب پز، سبزیجات، ماهی تن و روغن زیتون روی نان روستایی تشکیل شده است.

بازارهای کشاورز و اپیسرای‌ها (فروشگاه‌های مواد غذایی تخصصی) پیک‌نیک را به یک لحظه تبدیل می‌کنند. شاهین پیربهای، شیرینی‌پز پاریسی، می‌گوید: "سنت‌های پیک نیک در پاریس ساده است. یک ساندویچ نان باگت و یک شیرینی از نانوایی، یک بطری آب سیب تهیه کنید و با دوستانتان به ساحل کانال سنت مارتین یا رود سن بروید".

هندوستان

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

گرمای تابستان باعث می‌شود پیک‌نیک‌های زمان ناهار در هند کمتر جذاب باشند. بنابراین بسیاری از ناهار خوری‌های خود را در فضای باز صرف می‌کنند تا ساعات پایانی روز که خنک‌تر شوند.

بزرگ شدن در بمبئی، نوعی پیک‌نیک رفتن به ساحل در شب و لذت بردن از ذرت روی بلال و آب نارگیل در حین تماشای غروب خورشید است.

ساحل چوپاتی بمبئی به‌خاطر فروشندگانش که چات (میان‌وعده‌های خوش طعم) می‌فروشند، مانند وادا پاو (پته سیب‌زمینی سرخ‌شده روی نان) و پانی‌پوری (ترقه‌های توپی شکل پر از چاتنی، نخود، مواد تشکیل دهنده تمر هندی تند و دیگر آب) معروف است.

استرالیا

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

مردم کشورهای مختلف چگونه به پیک نیک می‌روند؟

برش‌ها، مانند این کاراملی، چیزی است که آمریکایی‌ها ممکن است آن را "میله" بنامند. قلمرو شمالی استرالیا هر دوشنبه اول ماه یک تعطیل رسمی روز پیک نیک دارد که به طور سنتی با پیک نیک در کنار رودخانه آدلاید جشن گرفته می‌شود. بسیاری از ساکنان تعطیلات آخر هفته طولانی را برای شرکت در مسابقات هارتز رنج، مسابقه اسب‌سواری و سوارکاری که بیش از ۷۰ سال برگزار می‌شود، می‌گذرانند.

برای پیک نیک مانند استرالیایی‌ها، خود را با مقداری تاکر (غذا) و بطری‌های نوشیدنی پر کنید. برای دسر، سینی شکلات کلاسیک یا برش کارامل را بپزید، دسرهایی که در سینی پخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به صورت مربع برش داد، اغلب با پایه کوکی خرد شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید