اولین تمرین تیم فوتبال سایپای تهران پس از معرفی حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم، عصر روز جمعه برگزار شد.

درخشان استارت اولین تمرین سایپا را زد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش‌سه", پیش از آغاز اولین تمرین نارنجی‌پوشان با حمید درخشان که با انتخاب کمیته فنی باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم جایگزین امید روانخواه شد، جلسه معارفه ای با حضور این مربی، قائم مقام مدیرعامل، معاون ورزشی و تمامی نفرات تیم برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی سایپا در ابتدای جلسه محمد محسن صدر، قائم مقام مدیرعامل باشگاه به نیابت از فراهانی مدیرعامل باشگاه از زحمات امید روانخواه و کادر فنی او تقدیر داشت و  در ادامه گفت: «سربلندی تیم و حمایت از ورزش سایپا مورد توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه است و اراده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نیز اقتدار تیم و حمایت از شما خواهد بود و بزودی شاهد برنامه های کاربردی و خبرهای خوش خواهید بود.»

سپس بهنام ابوالقاسم‌پور، معاون ورزشی باشگاه نیز ضمن تشکر از زحمات کادر فنی قبلی تیم به نگاه ویژه باشگاه به پنج بازی آخر و اشاره کلی به برنامه‌های سال آینده پرداخت و از بازیکنان خواست تا به بهترین نحو از فرصت همکاری با حمید درخشان استفاده کنند. 

حمید درخشان هم در بخش دیگری از این جلسه با بازیکنان از برنامه و طرح های خود برای هفته های پایانی لیگ سخن گفت و از آنها خواست تا با رعایت نکات فنی و اخلاقی چهره جدیدی از سایپا را در لیگ به نمایش در آورند.

درخشان استارت اولین تمرین سایپا را زد / عکس

پس از صحبت‌های کادر فنی و مدیران باشگاه سایپا، بازیکنان این تیم اولین جلسه تمرینی را زیر نظر حمید درخشان در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان پشت سر گذاشتند تا رفته رفته آماده دیدار برابر شاهین بوشهر شوند.  

تیم فوتبال سایپا که با ٣۴ امتیاز رتبه چهاردهم لیگ دسته اول را در اختیار دارد و برای جدا کردن خود از رتبه های پایینی جدول رده بندی پنج بازی فرصت دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید