به گفته معاون مجتمع عروجیان بهشت زهرا، در قطعات قدیمی، هر طبقه قبر ٢٧ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان و سه طبقه قبر در این قطعات ٨٢ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان است.

قیمت قبر در سال ۱۴۰۱ / قیمت جدید قبر در بهشت زهرا اعلام شد

به گزارش سلام نو، معاون مجتمع عروجیان بهشت زهرا گفت: اگر قبری یک طبقه باشد و ٣٠ سال از فوت فرد گذشته باشد، بهشت زهرا همان قبر را احیا می‌کند.

روح‌الله محسنی گفت: پایین‌ترین قیمت قبر، رایگان است یعنی هرکس می‌تواند در فاز ٣ قطعه فعال داشته باشد و فقط ۵٠٠ هزار تومان هزینه خدمات بپردازد، اما قبر ٣ طبقه در قطعات عمومی، ۶ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان هزینه دارد.

به گفته معاون مجتمع عروجیان بهشت زهرا، در قطعات قدیمی، هر طبقه قبر ٢٧ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان و سه طبقه قبر در این قطعات ٨٢ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان است.

او گفت: در فاز دوم بهشت زهرا هر قبر طبقه‌ای ١۶ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان است که سه طبقه ان ۵٠ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان می‌شود.

به گفته محسنی، اگر قبری یک طبقه باشد و ٣٠ سال از فوت فرد گذشته باشد، بهشت زهرا همان قبر را احیا می‌کند و تنها به بستگان درجه اول تحویل می‌دهد و به ازای هر طبقه، ٨ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان دریافت می‌کند زیرا دیوارچینی و بلوک گذاری هزینه دارد، اما شناسنامه‌ای صادر نمی‌شود.

گفتنی است قیمت قبر در سال قبل در فاز یک، ٢۵ میلیون تومان بوده و در فاز دو هم ١۴ میلیون و ١٠٠ تومان بود است.

در فاز سه هم قطعات عمومی رایگان و سه طبقه خصوصی هم ١٨ میلیون تومان بوده است.

منبع: خبرنگاران‌جوان

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید