بعد از موضوع بازنشستگی سیدرضا صالحی‌امیری، گفته می‌شود با توجه به داشتن ۶۰ سال سن و ۳۵ سال سابقه کار، داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز بازنشسته محسوب می‌شود.

زمزمه‌های بازنشستگی داورزنی به گوش می‌رسد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، با اینکه در سال های اخیر چند باری موضوع بازنشستگی محمدرضا داورزنی مطرح شده، اما او همچنان در راس فدراسیون والیبال حضور دارد و معتقد است قوانین بازنشستگی شامل حالش نمی شود!

اخیرا و بعد از موضوع بازنشستگی سیدرضا صالحی امیری که حتی نامه آن در رسانه ها منتشر شد و سپس با تایید شخص رییس کمیته ملی المپیک همراه بود، پرونده بازنشستگی داورزنی هم دوباره باز شده است. گفته می شود با توجه به داشتن ۶۰ سال سن و ۳۵ سال سابقه کار، رییس فدراسیون والیبال بازنشسته محسوب می‌شود.

البته چند روز قبل داورزنی در گفتگو با ایسنا درباره این موضوع گفته بود: «به کسی بازنشسته می‌گویند که ابلاغ بازنشستگی‌اش صادر شده باشد اما هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است. سال گذشته دولت قبول کرده بود که من تا پایان دوره ۴ ساله در فدراسیون والیبال مامور باشم. من اگر الان به وزارت ورزش برگردم تا ۶۵ سالگی در هر پست سازمانی که داشته باشم، می‌توانم در وزارت ورزش کار کنم اما در مورد اینکه به فدراسیون والیبال ماموریت داشته باشم، کمیسیونی در دولت وجود دارد که آن باید موضوع را بررسی و تایید کند. البته مصوبه دولت قبل تا پایان دوره چهار ساله من بوده اما اگر دوستان دیوان محاسبات ابهامی داشته باشند، مجدد باید در دولت مطرح شود.»

با اینکه والیبال روزهای شلوغ و حساسی را سپری می کند و پیش رو دارد، اما حتی توضیحات خود داورزنی هم نشان می دهد که ممکن است پرونده بازنشستگی اش در ماههای آینده به کنار رفتنش از فدراسیون منجر شود. 

موضوع بازنشستگی در ورزش ایران همواره پیچیده بوده؛ به طوری که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری که چند ماه قبل نامه بازنشستگی اش ابلاغ شده بود، همچنان سرکار است و اخیرا هم به خاطر پناهنده شدن دختر وزنه بردار حسابی مورد انتقاد قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید