بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق به‌ویژه در خراسان جنوبی،‌ شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال رخداد طوفان شن پیش‌بینی شده است.

گزارش هواشناسی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / این استان‌ها منتظر بارش باران باشند

این اتسانبه گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های ۵ روزه در برخی مناطق کشور از وقوع طوفان شن در شرق و جنوب شرق کشور و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در این مناطق خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از خراسان شمالی،‌ خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شرق یزد و شرق گلستان بارش پراکنده باران،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا یکشنبه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌های پارکنده روی می‌دهد.

روز دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب کشور و استان گیلان و سه‌شنبه علاوه بر شمال غرب در استان‌های ساحلی دریای خزر رگبار باران،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال شرق،‌ استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در شمال غرب بارش خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق به‌ویژه در خراسان جنوبی،‌ شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال رخداد طوفان شن پیش‌بینی شده است. همچنین امروز و فردا در برخی مناطق مرکز، شمال شرق، جنوب، جنوب غرب و غرب کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در شمال شرق به‌طور محسوسی افزایش یافته و این افزایش دما تا چهارشنبه تداوم خواهد یافت. همچنین دمای هوا شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید