با تلاش و کوشش امدادگران، مصدوم سقوط کرده از ارتفاع ۷۰ متری آبشار چهارده با تجهیزات و ابزارهای کوهنوردی مختص صعود و فرود داخل بسکت فیکس و جهت درمان به عوامل اورژانس تحویل شد.

حادثه هولناک در بیرجند / یک نوجوان از آبشار ۷۰ متری سقوط کرد!

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند از سقوط و نجات نوجوان ۱۷ ساله از ارتفاع ۷۰ متری در آبشار چهارده شهرستان بیرجند خبر داد.

حسین ذاکریان، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به گزارش تلفنی با کشیک امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان مبنی بر سقوط جوان ۱۷ ساله از ارتفاع آبشار چهارده ، بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات کوهستان بند دره به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات حدود ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، افزود: با تلاش و کوشش امدادگران، مصدوم سقوط کرده از ارتفاع ۷۰ متری آبشار چهارده با تجهیزات و ابزارهای کوهنوردی مختص صعود و فرود داخل بسکت فیکس و جهت درمان به عوامل اورژانس تحویل شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید