۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 55356795

با فرار مرد ۲۲ ساله دستور بازداشت او از سوی بازپرس صادر شد. از آنجایی که احتمال می‌رفت متهم فراری به سراغ محل کارش برود، فوراً از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با صاحبکار جعفر تماس گرفته شد.

چاقوکشی داماد ۲۲ ساله خون به پا کرد!

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: ساعت ۹:۱۵ شامگاه چهارشنبه دختر جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد لحظاتی پیش شوهرخواهرم در حالی که چاقویی در دست داشت، وارد خانه‌مان شد و به من، پدر و مادرم و خواهرم حمله کرد و پس از مجروح کردن ما متواری شد. مادرم در همان دقایق اولیه فوت کرد و پدرم هم به سختی نفس می‌کشد.

به‌دنبال این تماس، موضوع به بازپرس محمدحسین زارعی گزارش شد و دقایقی بعد بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم به محل جنایت در خیابان الغدیر اعزام شدند.
مرد میانسال که بشدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و همسرش که در صحنه فوت شده بود به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. دو دختر مقتول نیز تحت درمان قرار گرفتند.

یکی از آنها که همسر قاتل بود در تحقیقات گفت: مدتی بود که همسرم جعفر به من مشکوک شده بود و مدام بهانه‌گیری می‌کرد. می‌گفت تو با فردی در ارتباطی در حالی که من از ترس او جرأت نداشتم حتی گوشی تلفن همراهم را بردارم. این اختلاف‌ها ادامه داشت تا اینکه یک هفته قبل قهر کردم و به خانه پدرم آمدم. در این مدت هم با شوهرم در تماس بودم اما بیشتر صحبت‌های ما بحث و دعوا بود تا اینکه ساعت ۸ونیم شب چهارشنبه برای صحبت دوباره با من به خانه پدرم آمد، اما نمی‌دانم چه شد که یک دفعه عصبانی شد و با چاقو به جان من و خانواده‌ام افتاد.
معرفی به پلیس
با فرار مرد ۲۲ ساله دستور بازداشت او از سوی بازپرس صادر شد. از آنجایی که احتمال می‌رفت متهم فراری به سراغ محل کارش برود، فوراً از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با صاحبکار جعفر تماس گرفته شد. کارآگاهان به صاحبکار جعفر آموزش‌های لازم را داده و از او خواستند در صورت حضور متهم جوان، موضوع را به آنها خبر دهد و از سویی با صحبت از جعفر بخواهد تا خود را معرفی کند.
لحظاتی بعد از این تماس، جعفر به محل کار خود مراجعت کرد و صاحبکار او، صحبت‌های لازم را با متهم جوان کرد. بعد از این صحبت‌ها، مرد جوان به کلانتری نزدیک محل کارش رفت و خودش را معرفی کرد.
با معرفی متهم جوان، تحقیقات از او آغاز شد و وی گفت: مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. گرچه هر بار به او تذکر می‌دادم اما او زیر بار نمی‌رفت. همین مسأله باعث اختلافات و درگیری‌های ما شده بود تا اینکه یک هفته قبل از قتل، همسرم به صورت قهر خانه را ترک کرد و به منزل پدرش رفت. با این تصور که اشتباه می‌کنم برای آشتی و برگرداندن همسرم به خانه پدرش رفتم، اما دوباره بحثمان شد و پدر و مادر همسرم شروع به دفاع از او کردند. همین موضوع مرا عصبانی کرد و باعث شد دست به چاقو شوم. حالا هم از اتفاقی که رخ داده ناراحتم و عذاب وجدان دارم.
به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم دراختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید