امروزه ترکیه در تولید پوشاک با کیفیت و متنوع حرف اول را می زند. قطعا همه ما دوست داریم لباس های برند را با بهترین قیمت خریداری کنیم؛ اما باید به این نکته توجه کنید که حتی اگر تمام خیابان های ترکیه را هم قدم بزنید و زمان زیادی برای خرید بگذارید بازهم نمی توانید به تمام فروشگاه ها سر بزنید.

خرید لباس از ترکیه با ارزان ترین قیمت

بنابراین بهتر است از طریق وبسایت های رسمی ترکیه اقدام به خرید از کولینز ترکیه ، خرید از نایک ترکیه و خرید از آدیداس ترکیه کنید. در ادامه به معرفی و نحوه خرید از سه برند کولینز آدیداس و نایک می پردازیم.

معرفی برند و نحوه خرید از کولینز ترکیه

برند کولینز یکی از معروف ترین برندهای جهانی ترکیه است. این کمپانی تولیدات پوشاک خود را بر اساس سلایق جوانان خاورمیانه تهیه می کند. کولینز توانسته است طرفداران زیادی را در ترکیه و ایران به خود جذب کند.

در مورد تاریخچه این برند باید بگوییم که برند کولینز (Colins) اولین بار در سال ۱۹۸۶ و در شهر استانبول ترکیه تاسیس شده است. این شرکت با هدف این که جوانان از با پوشاک خاص لذت بیشتری از زندگی ببرند، به سرعت رشد کرد و توانست رضایت طرفداران خود را در سراسر دنیا کسب کند.

کولینز خیلی سریع فروشگاه آنلاین بین المللی خود را راه اندازی کرد و امروزه شما می توانید در هر نقطه از کره خاکی که هستید از طریق وبسایت به خرید از کولینز ترکیه بپردازید و از تخفیفات و حراجی های مختلف آن لذت ببرید.

معرفی برند و نحوه خرید از نایک ترکیه

برند نایکی که در زبان فارسی نایک تلفظ می شود، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه تولید پوشاک کفش و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. شعار معروف برند NIKE در سه کلمه شما را تشویق به انجام و خرید می کند و این شعار ممکن است بارها و بارها به گوش شما خورده باشد (just do it) .

شما می توانید از سراسر جهان برای خرید از نایک وارد وبسایت آن شوید و شروع به خرید کنید؛ اما در ایران با توجه به تحریم ها هزینه های جانبی نمی توانید خیلی ساده از وبسایت رسمی نایک خرید کنید و بهترین روش خرید از نایک ترکیه، کشور همجوار ایران است.

معرفی برند و نحوه خرید از آدیداس ترکیه

آدولف دالسر و برادرش رودلف دالسر در سال ۱۹۲۴ کارخانه کفش برادران دالسر را در آلمان تاسیس کردند. آدولف یک هنرمند و طراح خوب در زمینه تولید کفش بود در صورتی که که رودلف یک فروشنده خبره و پرشور بود و این ترکیب به باعث رشد این برند شده بود.

بعد از جنگ جهانی دوم بین این دو برادر اختلافاتی به وجود آمد که باعث جدایی آن ها شد و پس از آن همکاری خود را با یکدیگر قطع کردند. در ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ برند آدیداس توسط آدولف دالسر تاسیس گردید؛ آدیداس ترکیب نام (آدی) و نام خانوادگی (داس)، آقای آدولف داسلر است.

در حال حاضر آدیداس علاوه بر فروش آنلاین در سراسر جهان نمایندگی های زیادی دارد. یکی از نمایندگی های نزدیک ایران در کشور ترکیه قراردارد که برای خرید از آدیداس ترکیه می توانید از طریق سایت ترندیول اقدام کنید.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    نه ما دوست نداریم از ترکیه چیزی بخریم تا زمانی که آب رودخانهارو به روی کشور ما بسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید