حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در جریان سفر امیر قطر به تهران، با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.

اهدای لوح یادبود شهادت خبرنگار فلسطینی به وزیرخارجه قطر /عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، وزرای امور خارجه دو کشور در این دیدار، ترور وحشیانه شیرین ابوعاقله، گزارشگر شبکه تلویزیونی قطر را محکوم کردند و عدم اقدام جدی نهادهای بین المللی و حقوق بشری و همچنین استانداردهای دوگانه آنها در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین و ترور هدفمند خبرنگاران را دلیل اصلی تداوم اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین دانستند.

امیرعبداللهیان لوح یادبود شهادت خبرنگار فلسطینی را به وزیرخارجه قطر داد/عکس

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به اینکه این روزنامه نگار فلسطینی در هنگام شهادت، جلیقه خبرنگاری بر تن داشته است اعلام کردند، اقدام سبوعانه اسرائیل نشان می دهد که رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و بدنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین می باشد.

امیرعبداللهیان لوح یادبود شهادت خبرنگار فلسطینی را به وزیرخارجه قطر داد/عکس

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، شهادت خانم شیرین ابوعاقله را به خانواده وی، مردم مقاوم فلسطین، جامعه مسیحی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و لوح یادبود شهادت این خبرنگار فلسطینی را تسلیم وزیرخارجه قطر کرد تا تحویل خانواده ابوعاقله در فلسطین شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید