فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عفاف و حجاب از واجبات مسلم دینی و مطالبه مراجع تقلید، رهبری و رؤسای قوا و نخبگان و متدینین ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

 رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ندهد!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ما در جامعه با شبکه‌های پیچیده سازماندهی شده ترویج انحرافات اخلاقی مواجه هستیم، گفت: منتظر دستور نباشید زیرا عقب ماندگی زیادی در این حوزه داریم، ما به غیرت، همت و مجاهدت مسئولانی نیازمندیم که آتش به اختیار به این حوزه ورود کنند.

سردار محمدحسین سپهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب گیلان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: عفاف و حجاب از واجبات مسلم دینی و مطالبه مراجع تقلید، رهبری و رؤسای قوا و نخبگان و متدینین ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب تنها یک آسیب فرهنگی نیست و در همه عرصه‌ها تهدید می‌شویم، افزود: یکی از اهرم‌های مقابله با اساس انقلاب اسلامی، حجاب است. در همایش سالانه ای که در یکی از دانشگاه‌های رژیم صهیونیست برگزار می‌شود، نسخه برخورد با مردم ایران بی عفتی، بی حیایی و توسعه انحرافات اخلاقی، مشروب خواری و ترویج استفاده از مواد مخدر عنوان شده و امروزه با این مسائل در کشور رو به رو هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ۴۳ سال است که تمام گزینه‌های بالای میز و زیر میز را علیه ما به کار گرفته‌اند که در برابر آن مقاومت کرده‌ایم اما تهاجم فرهنگی فروپاشی را در کشور رقم زده است، گفت: اگر تلاش نکنیم مغلوب اراده استکبار می شویم‌. توسعه فرهنگ بی غیرتی و بی عفتی رأس تهاجم فرهنگی دشمن است، ما با شبکه‌های پیچیده سازماندهی شده ترویج بی عفتی و بی حجابی و انحرافات اخلاقی در جامعه مواجه هستیم لذا منتظر دستور نباشید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته همت و غیرت لازم برای مقابله با بی عفتی و بی حجابی وجود نداشت، عنوان کرد: عقب ماندگی زیادی در این حوزه داریم لذا به غیرت، همت و مجاهدت مسئولانی نیاز داریم که آتش به اختیار به این حوزه ورود کنند. رئیس بیمارستان مجاز است با مراجعه کنندگان بی حجاب برخورد کند و به او خدمات ندهد زیرا آن شخص در حال انجام یک کار غیرقانونی و جرم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر این روند ادامه یابد از کشورهایی نظیر ترکیه نیز بدتر می‌شویم، گفت: حجاب تنها پوشش چادر سیاه نیست و لباس‌های محلی که نماد عفت و فرهنگ منطقه است نیز باید ترویج یابد. اقدامات اساسی ما ایجابی و گفتمان سازی است، استفاده از ائمه جماعات، نخبگان و روحانیت و مردم برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه ضروری است زیرا اگر مردم را در این حوزه مشارکت ندهیم شکست می‌خوریم. از طرفی هم معضلات مضاعف به واسطه حضور گردشگران در گیلان وجود دارد، حضور ۷ میلیون مسافر در گیلان نیازمند حمایت‌های ویژه مرکز در حوزه مبارزه با آسیب‌های عفاف و حجاب است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه ملزم به برخورد با اصناف متخلف در حوزه پوشش و حجاب است، تصریح کرد: تولیدی‌ها باید به تکلیف خود در ترویج و رعایت عفاف و حجاب عمل کنند و در رابطه با شبکه‌های فساد که دختران جوان را اغفال می‌کنند، ضرورت دارد که به صورت مقتدرانه‌ای با افراد و شبکه‌ها مذکور برخورد شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا تلاش‌های گیلانی‌ها در دوران شیوع کرونا را مجاهدانه توصیف و اظهار کرد: موفقیت‌های حاصل شده در بحران کرونای گیلان، یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار ثبت و ذخیره شود. استان گیلان هم‌زمان با قم درگیر بیماری کرونا بود که خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است. مدیریت صحیح کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم به‌دست آمده و باید قدر دانسته شود.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت‌هایی که گیلان در طرح شهید سلیمانی کسب کرد، ادامه داد: نه‌تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمانی راهبرد عینی عبور از همه بحران‌هاست. از طرفی هم ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان در بحران‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و باید از تهدیدات فعلی فرصت ساخت و با ارتقاء سطح دانش عمومی و اختصاصی، خود امدادی و دگر امدادی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا در برابر این ویروس منحوس و دیگر تهدیدات فائق آمد.

در این جلسه رئیسان کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا گیلان و تعدادی از فرمانداران شهرستان های استان که بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، گزارش‌هایی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید