۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 55356521

ورناصری قندعلی گفت: باز هم تاکید می‌کنم تجمع و اعتراضی در استان خوزستان نداشته و نداریم ... ویدیوهای موجود در خصوص اعتراضات استان خوزستان واقعی نیستند.

 تجمعات اعتراضی در خوزستان تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر آنلاین، علیرضا ورناصری قندعلی، نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اعتراضات هفته اخیر در برخی از شهرهای استان خوزستان، گفت: هیچ خبری از اعتراضات در استان خوزستان نیست و ما هیچ تجمعی نداشتیم!

وی تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم تجمع و اعتراضی در استان خوزستان نداشته و نداریم.

ورناصری با تکذیب اعتراضات برخی شهرهای استان خوزستان خاطرنشان کرد: بنده شکل‌گیری هرگونه اعتراضات در سراسر استان خوزستان را تکذیب می‌کنم.

نماینده مردم مجید سلیمان در مجلس یازدهم درباره ویدیوهای منتشر شده از اعتراضات مردم استان خوزستان اظهار کرد: معاندین ویدیوهای زیادی را منتشر می‎‌کنند! مگر ما باید همه این ویدیوها را باور کنیم؟ً!

او در ادامه اضافه کرد: بنده کارگردان این ویدیوها نیستم اما ویدیوهای موجود در خصوص اعتراضات استان خوزستان واقعی نیستند. همه چیز در خوزستان نرمال است.

ورناصری قندعلی در رابطه با قطعی و کاهش سرعت اینترنت در برخی از شهرهای استان خوزستان گفت: سرعت اینترنت در استان خوزستان عالی است و هیچ مشکلی وجود ندارد. اخبار منتشر شده درباره کاهش و قطعی سرعت اینترنت در خوزستان کذب محض است.

 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید