به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت، به دنبال واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت، راکب آن در دم جان باخت.

مرگ تلخ مرد جوان بر اثر واژگونی موتور در اتوبان همت / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه جان موتورسوار را گرفت.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راکب موتورسیکلت پس از واژگونی در محدوده غرب به شرق همت بعد از عدل به دلیل عدم توانایی راکب این موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه خبر داد و اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۱:۳۰ روز گذشته یک فقره واژگونی موتورسیکلت به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

مرگ تلخ مرد جوان بر اثر واژگونی موتور در اتوبان همت / عکس

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شده و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد که متاسفانه راکب حدودا ۴۰ ساله موتورسیکلت پس از واژگونی موتورسیکلت در دم فوت کرده که علت آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

مرگ تلخ مرد جوان بر اثر واژگونی موتور در اتوبان همت / عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست در هنگام رانندگی حتما کلاه ایمنی استاندارد بر سرگذاشته و از ورود به بزرگراه‌ها و تونلها جدا خودداری کردن و در حین عبور از معابر از لایی کشی ، سرعت و سبقت پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید