بیشتر افراد گمان می کنند که برای داشتن یک خانه لوکس و مدرن باید هزینه زیادی بپردازند و از آنجایی که این امر برای اکثر افراد امکان پذیر نیست پس قید داشتن یک خانه لوکس را می زنند. ما در این مقاله این باور غلط را خط می زنیم و راهکارهای مهمی در مورد اینکه چگونه خانه ای لوکس داشته باشیم ، ارائه می دهیم.

با اکسیدال خانه و محل کار خود را لوکس و مدرن کنید!

شیشه یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در مدرن و لوکس شدن خانه و محل کار شما نقش مهمی دارد؛ زیرا شیشه به عنوان یک المان خنثی با دیگر مصالح ساختمانی و دکوراسیون های داخلی هماهنگ می‌شود و کاربرد های بسیاری در فضای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و اداری دارد و همچنین به علت شفافیت تاثیر بسیاری در بزرگ نشان دادن و نورگیر شدن فضای داخلی ساختمان دارد. امکان استفاده از انواع شیشه مانند رنگی، مات، نیمه مات، هوشمند، طرح دار و... در سازه های شیشه ای وجود دارد که تنها به صورت سکوریت و لمینت قابل استفاده هستند. (شیشه های معمولی مقاومت پایین تری نسبت به شیشه های سکوریت و لمینت دارند و بعد از شکست نیز به قطعات بزرگ و بران تبدیل می‌شوند.)

سازه های شیشه ای اکسیدال به علت زیبایی و مقاومت از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به منزل و محیط کار شما ظاهری مدرن و لوکس می‌بخشند، در ادامه به بررسی چند نمونه از پرکاربرد ترین سازه های شیشه ای ساختمان می‌پردازیم و تمامی مزایا و معایب استفاده از آنها را بیان می‌کنیم.

پارتیشن شیشه ای

امروزه به علت کوچک شدن ساختمان‌های اداری و مسکونی استفاده از پارتیشن‌ها افزایش یافته است. پارتیشن شیشه ای به علت شفافیت و عایق بودن در برابر صوت و حرارت از محبوبیت بالایی در ساختمان های مدرن به ویژه ساختمان‌های اداری برخوردار هستند؛ زیرا بدون اینکه مانع دید افراد شود باعث ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط شده و نمایی لوکس و مدرن به محیط کار شما می‌بخشد. پارتیشن ها دارای انواع مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، رنگی، مات، هوشمند و... می‌باشند که در ادامه به بررسی شباهت ها و تفاوت های آنها می‌پردازیم.

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند یکی از پرکاربرد ترین انواع پارتیشن ها می‌باشد. شیشه های استفاده شده در این نوع پارتیشن از نوع سکوریت و با ضخامت ۱۰ میلیمتر می باشد. اما پارتیشن های شیشه ای دو جداره نسبت به مدل تک جداره فضای بیشتری را اشغال میکنند و مناسب استفاده در ادارات و منازل مسکونی با متراژ بالا می‌باشند. از مزایای این نوع پارتیشن ها نسبت به پارتیشن تک جداره می‌توان به عایق صوت بودن آنها و امکان محدود کردن دید توسط پرده های کرکره ای اشاره نمود.

پارتیشن شیشه ای رنگی، مات و هوشمند

به علت شفافیت شیشه با استفاده پارتیشن های شیشه ای به تمام نقاط اداره و یا منزل دید خواهید داشت اما جهت محدود نمودن دید و ایجاد حریم خصوصی برای افراد میتوان از شیشه های رنگی، طرحدار و مات در پارتیشن ها استفاده کرد. با استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی و یا پارتیشن شیشه ای مات دید به صورت دائمی محدود می‌شود اما با استفاده از شیشه های هوشمند و یا نصب پرده های کرکره ای در بین پارتیشن های شیشه ای دوجداره میتوان دید را در زمان های دلخواه محدود نمود.

پارتیشن شیشه ای اکسیدال

نرده شیشه ای

یکی پرکاربردترین سازه های شیشه ای جهت لوکس و مدرن نمودن فضای داخلی و خارجی خانه و محل کار شما نرده شیشه ای اکسیدال می‌باشد. این سازه به‌عنوان حفاظ و جان‌پناه بر روی تراس، پرتگاه، راه پله و اطراف استخر نصب می‌شود. نرده های شیشه ای بهترین جایگزین برای نرده های چوبی و فلزی در محیط های مرطوب و پرتگاه‌ها می‌باشد؛ زیرا نیاز به نگهداری و رنگ زدن در مدت های طولانی را ندارد و همچنین به علت ارتفاع استاندارد ۱۱۰ سانتی‌متری امکان بالارفتن کودکان از آن‌ها وجود ندارد و بسیار مقاوم و ایمن هستند.

کابین دوش شیشه ای

کابین دوش یکی از مدرن ترین سازه های شیشه ای می‌باشد که به منظور جدا سازی دوش از سرویس بهداشتی و آینه در حمام نصب می‌شود تا از خیس شدن آنها در زمان استحمام جلوگیری شود. امکان نصب انواع درب های شیشه ای ریلی و لولایی با توجه به فضای داخلی حمام بر روی کابین‌ها وجود دارد؛ همچنین امکان نصب کابین شیشه ای حمام بدون درب نیز وجود دارد که اصطلاحا به این نوع از کابین‌ها، دیوایدر گفته می‌شود زیرا تنها یک قطعه شیشه می‌باشد که به عنوان جداکننده بین دوش و سایر قسمت های حمام نصب می‌شود.

کابین دوش شیشه ای اکسیدال

نما و سقف شیشه ای

نما و سقف شیشه ای یکی از مهم‌ترین عوامل جهت مدرن و نورگیر شدن ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می‌باشد؛ که به روش های مختلی قابل نصب می‌باشد. نصب نمای شیشه ای علاوه بر زیبایی مزایای بسیاری از جمله جلوگیری از اتلاف انرژی، انتقال نور طبیعی در محیط و عایق بودن در برابر صوت را نیز دارد و به همین دلیل این نوع نما یکی از پرکاربردترین نماها در ساختمان‌های مدرن به ویژه  ساختمان‌های اداری و تجاری می‌باشد.

نمای شیشه ای انواع  بسیار زیادی دارد که با توجه به زیر سازی و نظر کارفرما برای هر پروژه طراحی و نصب می‌شود. از جمله مدل های نمای شیشه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای شیشه ای کرتین وال
  • نمای شیشه ای فین گلس
  • نمای شیشه ای فریم لس
  • نمای شیشه ای اسپایدری
  • نمای شیشه ای کلمپ

درب شیشه ای

درب شیشه ای اکسیدال بهترین جایگزین برای درب های چوبی و فلزی قدیمی جهت لوکس و مدرن ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می‌باشد؛ زیرا این درب ها علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم بوده و به علت استفاده از یراق آلات ضد زنگ کاملا مناسب محیط های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی و سونا می‌باشند. درب شیشه ای اکسیدال به دو صورت لولایی ( درب شیشه ای سرویس بهداشتی، سونا، فریم لس دیما، دو جداره پیانا، پریما، پریما لاین، فروشگاهی پریما جامبو و...) و ریلی (درب شیشه ای ریلی فریم لس، فریم دار و اسپایدری) قابل نصب و اجرا می‌باشد. هر یک از این درب ها ویژگی و مزایای خاصی دارند و شما باید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

درب شیشه ای اکسیدال

شرکت اکسیدال با بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید سازه های شیشه ای مدرن مانند نرده شیشه ای، درب شیشه ای،پارتیشن شیشه ای، کابین دوش شیشه ای، پله شیشه ای، آسانسور شیشه ای و... آماده ارائه خدمات به معماران و کارفرمایان محترم می باشد. جهت مشاهده پروژه ها و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اکسیدال https://oxidal.ir/ مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۰۳۰۰۱۳-۰۲۱ و۷۷۰۳۰۰۱۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید