سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی به روند عادی خود برگشته و از بعد از عید حضوری در حال ارائه خدمات هستیم.

بازگشت بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی به وضعیت عادی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس از بیرجند، محمد موسوی میرزایی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: دانشگاه‌های خراسان بزرگ هفت دانشگاه و دو دانشکده علوم پزشکی است که شامل ۹ دانشگاه و دانشکده هستند و ریاست کلان منطقه بر عهده آقای کیانی است.

وی با بیان اینکه امروز اجلاسی مربوط به نشست معاونین و ریاست دانشگاه برای هم‌سو کردن و ارائه راهکارها در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر ماه یا هر دو ماه این جلسات برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: امروز سایر دانشگاه‌های خراسان‌ بزرگ میهمان ما هستند.

موسوی میرزایی با بیان اینکه وضعیت کرونا، به همت بهداشت و درمان، واکسیناسیون و به لطف هدایت‌های رهبری در یک وضعیت آرامش نسبی قرار دارد، ادامه داد: بیمارستان‌ها به وضعیت عادی برگردانده شده و خدمات عادی خود را ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه وضعیت کرونا عادی شده شهدای مدافع سلامت تقدیم سلامت مردم شدند، افزود: دو همکار ما جزء مدافعین سلامت استان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با توجه به این اتفاقات دانشگاه‌های علوم پزشکی به روند عادی خود برگشته و از بعد از عید حضوری در حال ارائه خدمات هستیم، اضافه کرد: در سایر دانشگاه‌ها فعالیت عادی شده است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پرورش دانشجو است، گفت: هدف این است کسی تربیت شود که دانشجو باشد و انسانی سرآمد از نظر رفتاری و اخلاقی باشد.

وی با بیان اینکه در این راستای پرورش دانشجو فعالیت‌ها در حالت عادی در حال انجام است، تصریح کرد: مشکلات فراوان است و مشکلات خاص مادی و انسانی را نباید نادیده گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حوزه مشکلات انسانی با کمبود نیروی تخصصی مواجه هستیم، یادآور شد: سعی می‌کنیم در مجموع عملکرد خود را به بهترین مرتبه‌ای که در شأن مردم باشد، برسانیم.

موسوی میرزایی خاطرنشان کرد: در راستای اخلاق‌مداری حرکت می‌کنیم و آن چیزی که در توان ما بوده و می‌توانیم بیشتر تلاش می‌کنیم تا مدیون مردم و شهدا نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید