دو محتکر ماکارونی که قصد داشتند حجم بالایی از ماکارونی‌های تولید قبل را به قیمت جدید پس‌ از اجرای طرح اصلاح یارانه ها در بازار مشهد عرض کنند، توسط بازرسان شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

شناسایی و بازداشت 2 محتکر ماکارونی در مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت چهارشنبه‌ شب در این‌باره به خبرنگار ایرنا گفت: یک محموله ۱۵ تنی از ماکارونی تولید قبل به قیمت قبل هر بسته هشت هزار و ۶۰۰ تومان از یک منزل مسکونی با همکاری سربازان گمنام ناحیه بلال مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی افزود: ارزش این محموله به قیمت روز هر بسته ۲۴ هزار تومان حدود ۴۸۰ میلیون تومان است که محتکر قصد داشت این بسته های ماکارونی را به قیمت روز بفروشد اما با تلاش بازرسان از کسب مال نامشروع ۳۲۰ میلیون‌ تومانی محتکر جلوگیری و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌ رضوی در اعلام خبر دیگری به ایرنا از کشف ۲۷۰ کارتن ۲۰ عددی ماکارونی به وزن سه هزار و ۷۸۰ کیلوگرم از یک منزل مسکونی واقع در خیابان مطهری شمالی در مشهد خبر داد.

عباس اخوان گفت: این بسته‌های ماکارونی مربوط به تولید قبل هر بسته (هشت هزار و ۶۰۰ تومان) بود که فرد خاطی قصد داشت آنها را به قیمت جدید به بازار عرضه کند اما با همکاری نیروهای اطلاعات سپاه محموله کشف و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید