۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 55356323

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف انبار احتکار دارو، آرد و روغن در محدوده این شهرستان خبر داد.

۱۲۴ هزار داروی احتکاری کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان درباره اجرای مرحله جدید طرح رعد در شهرستان ری اظهار کرد: در این طرح ۲۴ باند سرقت منهدم و ۱۶۴ سارق، ۹ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با اشاره درباره دستگیری فروشندگان مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد گفت: ۳۷ خرده ‌فروش مواد مخدر طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دوستعلی جلیلیان ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این طرح نیز کشف ۲۹ قبضه سلاح گرم و ۱۰۲ قبضه سلاح سرد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره کشف مقادیری آرد و روغن احتکار شده و سوخت قاچاق گفت: در اجرای این طرح و در راستای مقابله با محتکران ۴۰تن آرد، ۷۵ تن روغن خوراکی، ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گفته وی کارشناسان ارزش ریالی اموالی که طی این مرحله از طرح کشف شده است بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در این شهرستان شاهد کاهش ۹ درصدی سرقت، افزایش ۴۵ درصدی دستگیری ها و افزایش ۲۷ درصدی کشفیات بوده‌ایم گفت: جرائم خشن نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است و ۷۲درصد از پرونده های غیر امنیتی که در این طرح رسیدگی شده است به مراکز مشاوره برای صلح و سازش ارجاع شده است. اجرای طرح های رعد تا تامین حداکثر رضایتمندی شهروندان ادامه خواهد داشت.

سرقت ۱۶ هزار دلار توسط راهنمای یکی از اتباع خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه درباره دستگیری سارقی که ۱۶ هزار دلار از کیف یکی از اتباع کشورهای همسایه سرقت کرده بود نیز اظهار کرد: یکی از اتباع کشور همسایه به کلانتری عبدالعظیم (ع) مراجعه و اظهار کرد که ۱۶ هزار دلار وجه نقد از کیفش سرقت شده است.

وی عنوان ادامه داد: پس از اعلام این شکایت تیمی از ماموران رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیاتی کلانتری با رصدهای میدانی و انجام تحقیقات سرنخ‌های متعددی به دست آوردند که جمع بندی آن‌ها مشخص می‌کرد که سرقت توسط راهنمای مالباخته صورت گرفته است. بر همین اساس فرد مورد نظر دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه دلارهای مسروقه کشف و متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال داروی احتکار شده در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه از کشف ۱۲۴ هزار قرص و شربت احتکار شده در این شهرستان نیز خبر داد و درباره جزییات آن گفت: ماموران کلانتری «قلعه نو» در بررسی های خود اطلاعاتی درباره احتکار دارو در محدوده میدان معلم شهر ری پیدا کردند که نتیجه بررسی های اولیه به مرجع قضائی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اصناف از این محل بازدید کردند که طی انجام بازدید مقدار ۱۲۴ هزار قرص و شربت کشف شد. این داروها بر خلاف ضوابط قانونی و بهداشتی دپو شده بود.

به گفته وی، کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه میان داروهای کشف شده تعدادی داروی کمیاب نیز بوجود داشت، گفت: کشفیات که با دستور قضائی در اختیار مرجع خواهان قرار گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: طی این عملیات یک نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو که برای انجام اعمال مجرمانه از آن‌ها استفاده می‌شد توقیف و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید