۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 55356320

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار اعلام کرد: قیمت تخم‌مرغ تا اعلام نرخ رسمی از سوی دولت هیچ افزایش در بخش تولید نخواهد داشت و آنچه در بازار رخ می‌دهد گران‌فروشی برخی متخلفان است.

تخم‌مرغ گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار اعلام کرد: قیمت تخم‌مرغ تا اعلام نرخ رسمی از سوی دولت هیچ افزایش در بخش تولید نخواهد داشت و آنچه در بازار رخ می‌دهد گران‌فروشی برخی متخلفان است.

«حمیدرضا کاشانی» امروز چهارشنبه در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت تخم‌مرغ افزود: جلسات کارشناسی برگزار شده و جمع‌بندی‌های لازم برای قیمت‌های جدید انجام شده اما به طور رسمی اعلام نشده است اما آنچه در فضای مجازی منتشر شده تقریباً همان قیمت توافقی بین تولیدکنندگان و دولت است.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار اظهار داشت: اکنون افزایش قیمتی نداریم تا نرخ‌ها به‌صورت رسمی ابلاغ شود.

وی با تاکید بر اینکه تولید تخم‌مرغ موردنیاز کشور تامین است و هیچ کمبودی نداریم گفت: با انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت چند قلم کالا در رسانه‌ها، با هجوم مردم برای خرید روبرو هستیم که این موضوع می‌تواند بازار را به طور مقطعی با مشکل مواجه سازد البته این در حالی است که  اکنون دستگاه‌های نظارتی کنترل را تشدید کرده‌اند.

کاشانی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان نگران این حجم از تولید برای پس از آزادسازی نظام یارانه‌ای هستند.

وی اضافه کرد: امروز قیمت تخم‌مرغ بعد از دو ماه ضرر تولیدکنندگان در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بین ۳ تا ۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده  یعنی قیمت این محصول از شانه‌ای ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان به ۳۸ تا ۴۱ هزار تومان رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید