۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 55356307

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز ، گفت: در این طرح ۸۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان کشف و جمع آوری شد.

کشف 84 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

به گزارش سلام نو به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در سطح خوزستان بیان کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز را به مدت چهار روز در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در اجرای این طرح ۸۴ قبضه سلاح غیرمجاز، شامل ۲۹ قبضه سلاح جنگی، ۵۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و همچنین ۱۸ هزار و ۲۴۵ فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌ مسلحانه است، گفت: مجموعه انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید