ما سعی کردیم لیست جامعی از نزدیک­ترین هتل‌­های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری کنیم. تا شما با هر بودجه‌­ای که مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا کنید.

نزدیک­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا

سلام نو - سرویس گردشگری: از آنجا که زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در چند روزی که در مشهد اقامت دارند؛ مشتاق این هستند که اکثر زمان‌های خود را در حرم باشند. بنابراین اینکه هتل اقامتی آن‌ها نزدیک حرم باشد بسیار حائز اهمیت است.

ما سعی کردیم لیست جامعی از نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری کنیم. تا شما با هر بودجه‌ای که مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا کنید.

هتل‌های پنج ستاره، از میان نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل ۵ ستاره در خیابان شیرازی، بین شیرازی۲و۴، قراردارد. زمان تقریبی رسیدن به حرم از این هتل، ۲ الی ۳ دقیقه است. در واقع فقط با حرم ۲۰۰ متر فاصله دارد. بنابراین جز یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود.

هتل مدینه الرضا با انواع امکانات رفاهی و تنوع واحدهای اقامتی (۲۸۸ اتاق) مورد علاقه زائران حضرت خورشید است. از مطرح ترین این امکانات می‌توان به رستوران گردان، مرکز خرید، کافی شاپ، دسترسی به اینترنت در تمامی بخش‌های هتل، انواع اتاق‌های (ویژه، اکونومی، استاندارد و لوکس) اشاره کرد.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام به شمار می‌آید. در شرح بهتر موقعیت این هتل، همین بس که در قسمت ورودی صحن هدایت قراردارد. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید که البته در سال ۱۳۹۷ تغییرات و تعمیراتی در آن ایجاد شد.

این هتل دارای ۵۷ واحد اقامتی است. رویایی‌ترین قاب این است که شما در اتاق نور طبقه سوم هتل اقامت داشته باشید و دقیقا تصویر کاملی از صحن حضرت رئوف مقابل چشمان‌تان باشد. تنوع خوبی در اتاق‌های هتل وجود دارد، که بائتوجه به امکانات آن، می‌تواند انتخاب شما باشد.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم رضوی (حدود ۵ دقیقه)، واقع در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضای ۲۴و۲۶، مرکز توجه زائران امام رضا علیه السلام است. می‌توان آن را در صدر جدول هتل‌های ۵ ستاره شهر به شمار آورد. حدود ۱۰ سال پیش اولین هتل آتریوم شرق کشور افتتاح شد. این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و ۲۲۳ واحد اقامتی دارد.

بالاترین تنوع اتاق و رستوران و امکانات تفریحی و خدماتی مراکزخرید و... را در این هتل می‌توانید بیابید. هتل درویشی مشهد با امکانات رفاهی و اقامتی بی‌نظیر یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام است.

هتل بین المللی قصر مشهد

 هتل ۵ ستاره قصر در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضای ۱۴ و ۱۶ قراردارد. همه امکانات رفاهی و خدماتی را که شما از یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید در این هتل  خواهید یافت.

تنوع واحدهای اقامتی را در این هتل نیز شاهد هستیم. علاوه بر همه امکانات رفاهی متداول، دارای یک هانی مون است که برای زوج هایی که برای ماه عسل به مشهد مشرف می‌شوند مهیا شده است.

نزدیک­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا

هتل الماس۲ مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع) امام رضای ۲۰ قراردارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر ۷ دقیقه است. هتل الماس مشهد، مجموعا ۲۱۶ باب اتاق و سوییت دارد. که از آن‌ها می‌توان به اتاق امپریال، ماه عسل، کانکت، سینگل و دبل اشاره کرد. این هتل نیز با انواع رستوران و کافی شاپ و تالار پذیرای زائران محترم است.

هتل الماس ۲ مشهد، یکی از بهترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام است.

هتل‌های چهار ستاره، از میان نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل جواد مشهد

این هتل نوساز در خیابان امام رضا(ع) و در نبش امام رضای ۳ قراردارد. و ۵ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. هتل جواد جهت رفاه حال زائران سعی بر این داشته فضایی آرام و امکاناتی عالی را فراهم آورد. امکاناتی چون پارکینگ، فروشگاه ،رستوران ، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، سونا و جکوزی و ... را می‌توان نام برد.

هتل جواد مشهد یکی از پرطرفدارترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود.

هتل اترک مشهد

این هتل در میدان بیت المقدس، فلکه آب و جنب بازار رضا قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم تنها ۸۰۰ متر است. این فاصله کوتاه تا حرم و بازار رضا، این هتل را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های مشهد تبدیل کرده است. هتل اترک نیز امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی را در خدمت زائران قرار می‌دهد.

هتل اترک، در زمره زیباترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام قرار دارد.

نزدیک­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا

هتل فردوس مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع) و در نبش امام رضای ۸ قراردارد. شما می‌توانید سوئیت مورد نظر خود را همراه با وعده‌های غذایی یا بدون آن رزو کنید. این هتل علاوه برآنکه جز نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود، به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی و تاریخی نیز بسیار نزدیک است.

هتل الماس نوین مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع) و در کوچه مهرآیین امام رضای ۹ ،پلاک۸۵،  قراردارد. هتل الماس نوین مشهد، تنها ۸۰۰ متر با حرم فاصله دارد.

هتل الماس نوین نسبت به سایر هتل‌های ۴ ستاره امکانات رفاهی بهتر و ایده آل‌تری دارد. امکاناتی چون اسپا، حمام سنتی، روم سرویس۲۴ ساعته، رستوران و کافه فضای باز، سالن همایش، استخر و سونا.

همچنین با تنوع واحدهای اقامتی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی و کاری محسوب می‌شود.

هتل الماس ۱ مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضای ۴و۶، قراردارد. فاصله این هتل تا حرم ۵ دقیقه است. به دلیل نزدیکی بسیار به حرم، در رستوران‌ها می‌توان تصویر زیبای حرم را به خوبی مشاهده کرد. از مزایای بسیار خوب هتل الماس ۱ مشهد، می‌توان به سالن اجتماعات اشاره کرد. که معمولا برای سفرهای کاری بسیار پیشنهاد خوبی است.

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره، که جز نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام به شمار می‌روند. می توان هتل‌های کیانا، هتل تارا، هتل رفاه پردیس و هتل نگین پاسارگاد را نام برد.

هتل های سه ستاره، از میان نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل اطلس مشهد

نزدیک­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا


این هتل در میدان بیت المقدس قرار گرفته و تنها ۳ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. سال تاسیس هتل اطلس به ۱۳۵۵ برمی‌گردد. که همه ساله در خدمت بسیاری از زائران قرار گرفته است.

هتل رضویه مشهد

این هتل نیز نزدیک هتل اطلس و به همان نشانی است. این هتل به تازگی بازسازی شده و به دلیل نزدیکی به حرم پنجره اتاق‌هایش چشم‌اندازی از حرم را دارند.

هتل سهند مشهد

هتل سهند در خیابان امام رضا (ع) و در کوچه کربلای امام رضا ۲ قراردارد. و تنها ۵۰۰ متر تا حرم فاصله دارد. این هتل سرویس ترانسفر رایگان دارد. و برنامه‌های گردشگری برگزار می‌کند.

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره نزدیک حرم می‌توان هتل‌های ترا، هتل سیمرغ فیروزه، هتل آدینا و هتل جواهر شرق را نام برد.

لیست هتل های دو ستاره، از میان نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

◇هتل ادریس واقع در میدان بیت المقدس و جنب بازار رضا

◇هتل ابریشم واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲، کوچه کربلا

◇هتل جواهری واقع در خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۶

◇هتل جاوید واقع در خیابان طبرسی، طبرسی ۲۵، کوچه جوادیه ۶

هتل کارن واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش کوچه رجب زاده سوم

◇هتل بشری واقع در خیابان خسروی، کوچه سرشور، نبش سرشور ۵

لیست هتل‌های یک ستاره، از میان نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

◇هتل سهند۲ واقع درخیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، چهار راه سوم

◇هتل مرمر واقع دردرخیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش چهار راه سوم

◇هتل پرهام واقع در خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی ۲۵

امید است دید جامعی درباره نزدیک‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام، کسب کرده باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید