برنامه «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو است که با تهیه کنندگی وحید رستگار و کارگردانی علی اصغر صائبی از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پخش می‌شود.

برنامه «بالان» با تهیه کنندگی وحید رستگار روی آنتن شبکه دو می رود

به گزارش سلام نو، برنامه «بالان» با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی همچون داشتن امید و انگیزه درخصوص «خواستن و برخواستن» موضوعاتی همچون سرطان، لکنت، معلولیت، سالمندان، ورزش، تئاتر و… روانه آنتن خواهد شد. در این برنامه سعی میشود تا تقابل امید در برابر ناامیدی بررسی شود و بر اساس موضوعات مشروحه، از مهمانانی دعوت شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه شده بودند، مطالبی را عنوان کنند. 

نخستین قسمت این برنامه، میزبان مرجانه گلچین (بازیگر)، ناهید کلوشانی (کارآفرین) و زهرا اعتضاد السلطنه (هنرمند نقاش) خواهد بود که پیرامون امید و نقش امید در زندگی و موفقیتهایی که کسب کرده‌اند با هم به گفتگو می‌نشینند. 

برنامه «بالان» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی اصغر ساعدی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده که قسمت نخست آن، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۳:۴۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود. از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مهدی رستگار رامشه (مجری طرح)، نسرین پیران (کارگردان آیتمها) و منوچهر زنده دل (گوینده) اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید