در ویدیو زیر شاهد تصاویری جالب از دکوراسیون خانه کتایون ریاحی بازیگر محبوب کشورمان خواهید بود.

اقدام عجیب گربه بازیگر زن مشهور در خانه | دکوراسیون جالب منزل کتایون ریاحی / فیلم

کتایون ریاحی بازیگر محبوب ایرانی است که در سال های اخیر همه ما او را با نقش زلیخا می شناسیم. او در کارهای خیر و نیکوکارانه فعالیت زیادی دارد و یک بنیاد تاسیس کرده است. امروز می خواهیم ویدئویی از دکوراسیون خانه کتایون ریاحی را برای شما قرار دهیم.

ناگفته های کتایون ریاحی درباره سریال یوسف

کتایون ریاحی در عین اینکه از شناخته شدن شخصیت زلیخا توسط چهار میلیارد از مردم جهان (بر اساس آنچه به وی اعلام شده)، خوشحال است، اما تاکید می‌کند که هیچ شور و شفعی نمی‌تواند جایگزینی باشد برای اینکه مردمش هنوز او را به یاد می‌آوردند و از این شخصیت، به عنوان نقشی ماندگار در سینما و تلویزیون ایران یاد می‌کنند.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، در ادامه صحبت هایش درباره تجربه ایفای نقش در سریال «یوسف پیامبر (ع)» خاطرنشان کرد: من با زلیخا تجربه زیادی را کسب کردم. از او بسیار آموختم و در چهار سالی که سریال ساخته می‌شد، در محیط امنی که قرار داشتم، دوران خاصی را تجربه کردم.

درباره شخصیت زلیخا پژوهش‌هایی را داشتم و به خدا بیامرز آقای فرج الله سلحشور هم پیشنهاد می‌کردم، اما از آنجا که ایشان سال‌ها برای نگارش فیلمنامه پژوهش داشتند، ترجیح می‌دادند که کار، تغییر چندانی نداشته باشد.

آخرین کار کتایون ریاحی

او درباره اینکه پس از سریال «یوسف پیامبر (ع)» بازی نکرده است، در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت‌های اجتماعی اش در حوزه کمک به کودکان ناشنوا، خاطرنشان کرد: درست می‌فرمایید؛ مهمترین و آخرین کار من «یوسف پیامبر (ع)» بود و من فعالیت هنری تصوری نداشتم، اما در حوزه اجتماعی به بنیادی که مخصوص کودکان ناشنوای مادرزاد است جهت کاشت حلزون کمک می‌کنم.در این بخش روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید