عبدالملکی وزیر کار از راه اندازی سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای ثبت اعتراض افرادی جامانده از دریافت یارانه در روزهای آینده خبر داد.

سامانه ویژه اعتراض جاماندگان از یارانه تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تغییر سیاست ارز ترجیحی و حذف آن برای آرد، دولت اعلام کرده یارانه جبرانی این اقدام را به حساب مردم واریز می کند.

برخی گزارش ها نشان می دهد این یارانه از دیشب تاکنون به حساب برخی از جامعه واریز شده؛ اما بعضی هم اعلام کرده اند هنوز این مبلغ به حسابشان واریز نشده است.

به گفته مسئولان، دولت می خواهد دو یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را برای هر نفر از دهک های جامعه پرداخت می کند.

برای دهک های یک تا ۳ جامعه به ازای هر نفر ۳۰۰ و برای دهک های ۴ تا ۹ به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده.

وزیر کار امروز پس از نشست با کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرده افرادی که به دهک خود و میزان دریافتیشان معترض هستند، به سامانه این وزارتخانه مراجعه کنند.

حجت الله عبدالملکی از مردم خواسته عجله ای برای ثبت اعتراضشان در این زمینه نداشته باشد و هر زمان که لازم باشد، پس از اعتراض و در صورت نیاز، یارانه اصلاحی و معوق به حساب معترضان واریز خواهد شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir را برای اعتراض به دهک بندی جامعه تعیین کرده تا مردم درخواست بررسی مجدد دهکشان را ثبت کنند.

این وزارتخانه اعلام کرده یارانه واریز شده "اعتباری" است و مردم تا زمانی که اصلاح قیمت ها اتفاق نیفتاده و دولت اعلام نکرده است، نمی توانند از آن برداشت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید