۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 55355927

وزیر دادگستری گفت: طبق مصوبه اخیر سران قوا ، جریمه عدم درج قیمت کالا توسط شرکت ها و اصناف از ۱۰۰ هزار تومان به بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت.

جریمه عدم درج قیمت ۱۰ میلیون تومان شد!

به گزارش سلام نو به نقل از بورس پرس، امین حسین رحیمی در هم‌اندیشی و هماهنگی مدیران اداره‌کل تعزیرات حکومتی در استان‌ها با اشاره به اجرای اصلاح نظام پرداخت یارانه و مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: طبق این مصوبه جریمه‌های تخلفات به شدت افزایش می‌یابد و اجرای طرح به نفع مردم است. اقدام دولت هم از بسیاری از جرایم جلوگیری می کند اما ممکن است برخی سواستفادکنندگان بخواهند در بازار نابسامانی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه اخیر سران قوا ، جریمه عدم درج قیمت از ۱۰۰ هزار تومان به بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و رای صادره هم قطعی است. علاوه بر افزایش جریمه‌ها، ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفت که از جریمه هم مهمتر بوده و روسای شعب می توانند اقدام به پلمب و حتی نصب تابلو تخلف کنند.

رحیمی افزود: هیچ واحد تولیدی یا صنفی بدون اعلام سازمان حمایت اجازه افزایش قیمت ندارد. بسیاری از تولیدکنندگان ممکن است قیمت سایر کالاها را بر مبنای قیمت کالاهای اساسی تغییر دهند که خلاف قانون است. تعزیرات هم مرجع رسیدگی به تخلفات، نظارت بوده و بازرسی بر عهده وزارت صنعت و اعلام قیمت از سوی سازمان حمایت انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید