برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رییس‌جمهور و همکارانشان، با حداقل رساندن فشارها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.

همتی: درباره نحوه حذف ارز ترجیحی نگران هستم / شرایط فعلی کشور جای آزمون و خطا نیست

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی و دارو برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنم؛ هر چند که با شنیدن صحبت‌های دیشب رییس‌جمهور و نیز سایر مسئولین دست‌اندرکار طرح‌، از نطر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه‌های مجری از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در هماهنگی و شفافیت موثر است، نگرانی‌ام اضافه شد.
وی عنوان کرد: تصمیم در مورد طرح مهم جراحی نحوه تامین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی و دارو که پشتیبان معیشت و سلامت مردم است، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست.
همتی متذکر شد: برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رییس‌جمهور و همکارانشان، با حداقل رساندن فشارها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.

نظر همتی درباره حذف ارز ترجیحی: نگرانی هایم اضافه شد

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    آقا پول نقد بریزید به حساب مردم مردم خرج کنند کاسبی ها راه بیوفته مردم مسافرت برند پول خرج کنند چرخ اقتصاد بچرخه این که میگید نقدینگی باعث تورم میشه این حرف اصلا درست نیست ، یعنی کشورهای دیگه نقدینگی نیست ، ژاپن نقدینگی نیست تورمش صفره ، عربستان این همه در ماه یارانه میده چرا نرخ تورمش پایینه ، مردم ایران رو گیر آوردید ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید