اکثر سرمایه گذاران به دنبال فرصت های مناسبی هستند تا در یک زمان مشخص، سود مناسبی کسب کنند. در پروژه آفتاب مهتاب عوامل ویژه ای وجود دارد که در جذب سرمایه گذار بسیار عملی است. از این امتیازات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب دریاچه چیتگر

کاملا بدیهی است که هر خریدار در یک پروژه به زمان تحویل حساسیت بالایی داشته باشد. در پروژه آفتاب مهتاب، شرکت تهران آرا مسئولیت ساخت و ساز را به عهده گرفته است. زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب را این شرکت اواخر سال ۱۴۰۱ اعلام کرده است. کسانی که تمایل به پیش خرید دارند، می توانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند و برای عقد قرارداد به دفتر شرکت مراجعه نمایند.

موقعیت مکانی پروژه آفتاب مهتاب

بدون شک یکی از مهم ترین پارامترهای یک آپارتمان مربوط به موقعیت مکانی آن می شود. هر فردی با توجه به بودجه خود می تواند مکان مناسبی را برای زندگی انتخاب کند. این پروژه در یکی از بهترین مناطق منطقه ۲۲ قرار دارد.

موقعیت مکانی دقیق: ما بین بلوار کوهک و بلوار دانشگاه، بلوار علوم و فنون، کوچه تسنیم

مشخصات پروژه آفتاب مهتاب

مشخصات هر پروژه عمرانی برای خریداران بسیار حائز اهمیت است و این پروژه نیز مستثنی نیست. از این مشخصات پروژه می توان به شماتیک کلی، سازه، امکانات ساختمان، زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب و ... اشاره کرد.

  • مجری پروژه آفتاب مهتاب

تعاونی مسکن ادارات مرکزی شرکت نفت با تدبیرات ویژه خود، این پروژه را آغاز کرده اند. با توجه به این که شرکت نفت مجری طرح است، اعتبار این پروژه بسیار بالا است و افراد زیادی به دنبال کسب امتیاز این پروژه هستند.

  • شرکت سازنده پروژه آفتاب مهتاب

شرکت تهران آرا که بسیار معتبر و شناخته شده در کشور است، ساخت و ساز این پروژه را بر عهده گرفته است. با توجه به رزومه این شرکت بسیاری از خریداران با خیالی آسوده اقدام به پیش خرید می کنند. از نظر کیفیت و زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب خریداران با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند، چرا که نام این شرکت بزرگ در سازندگی آن وجود دارد.

سازه این پروژه، سازه فلزی است و زیر نظر مهندسین مجرب ساخته شده است. لازم به ذکر است که این پروژه مرحله ساخت سازه را به اتمام رسانده است.

  • امکانات پروژه

در این پروژه امکانات خاصی وجود دارد که سبب جذابیت بیشتر آن شده است. افرادی که امتیاز این پروژه را خریده اند، مشتاق زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب هستند تا در کمال آرامش در این برج زندگی کنند. از امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· درب ضد سرقت و هلی پد

· سالن اجتماعات برای برگزاری همایش

· سالن ورزشی مجهز

· سیستم اعلام و اطفا حریق

· برج نگهبانی و نگهبانی شبانه روزی برای امنیت بیشتر

· یک طبقه مخصوص برای لابی

· کم بودن زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب

امتیازات خاص پروژه آفتاب مهتاب برای سرمایه گذاری

اکثر سرمایه گذاران به دنبال فرصت های مناسبی هستند تا در یک زمان مشخص، سود مناسبی کسب کنند. در پروژه آفتاب مهتاب عوامل ویژه ای وجود دارد که در جذب سرمایه گذار بسیار عملی است. از این امتیازات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان

با توجه به موقعیت مناسب این پروژه، دسترسی به مراکز خرید، مراکز تفریحی بسیار آسان است. همچنین به راحتی می توان به ایستگاه های مترو، اتوبان و بزرگراه ها دسترسی داشت. این قابلیت در این پروژه بسیار عالی است و آن را برای سرمایه گذاران مناسب جلوه می دهد و بدون شک بر ارزش پروژه می افزاید. پارک جنگلی و دریاچه چیتگر نیز در مجاورت این پروژه قرار دارد که یک امتیاز خاص محسوب می شود.

زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب دریاچه چیتگر

  • متراژ متغیر واحدها

جالب است بدانید که مهندسین واحدهایی با متراژهای مختلف در هر طبقه طراحی کرده اند. این واحدها شامل متراژ های ۹۱، ۹۴، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۰ و ۱۴۵ متر است. این مسئله باعث می شود تا هر خریدار با توجه به بودجه خود واحد مناسبی در اختیار داشته باشد و از امتیاز آن بهره مند شود. برای بسیاری از افراد این مسئله بسیار مهم است و با نزدیک بودن زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب اهمیت این مورد دو چندان می شود. لازم به ذکر است ورودی تمامی واحد ها هیچ تداخلی با بخش های تجاری ندارند.

  • وام بدون بهره برای خریداران

شاید این چنین فرصتی کمتر برای سرمایه گذاران پیش بیاید. شرکت نفت برای راحتی خریداران وام تدارک دیده که هیچ بهره ای ندارد و در مدت دو سال می توان آن را پرداخت کرد. با پرداخت وام زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب نیز فرا می رسد و خریدار می تواند از امتیاز به دست آمده استفاده کند.

  • قدر السهم تجاری

جالب است بدانید که این پروژه به صورت مسکونی تجاری به فروش می رسد. به این معنی که خریدار یک واحد مسکونی قدر السهمی از واحد تجاری کسب خواهد کرد. این سهم تجاری مزایای فوق العاده ای دارد و می توان به عنوان یک سرمایه گذاری میان مدت به آن نگاه کرد.

نکته قابل تامل اینجاست که صاحب امتیاز این پروژه می تواند قدر السهم تجاری خود را به صورت جداگانه به فروش برساند و در واحد مسکونی خود زندگی کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید