فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در مجموع به ۹۲۳ پرونده رسیدگی شد اعلام کرد: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۴ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

کشف احتکار بزرگ برنج، روغن، شکر و آرد در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، پلیس امنیت اقتصادی بیش از ۱۰۰۰ تن برنج روغن و شکر احتکار شده در جنوب تهران کشف کرد. ارزش اموال مکشوفه چقدر است؟

حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای پنجاه و پنجمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران از برخورد پلیس با احتکار و مقابله با قاچاق کالا، خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بیش از ۳۰ تن آرد و بالغ بر ۱۰۰۰ تن برنج، روغن و شکر احتکار شده را از دو انبار در جنوب تهران کشف و ضبط کردند.

به نقل از فارس، وی افزود: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری نیز در رعد ۵۵ ، سه هزار و ۹۷۰ فقره اموال مسروقه کشف و ۳۳ باند منهدم و ۸۲۳ مجرم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در مجموع به ۹۲۳ پرونده رسیدگی شد اعلام کرد: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲۴ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

وی گفت: در این طرح ۸۵ پاتوق سارقین و محل فروش اموال مسروقه پاکسازی شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در این طرح ۱۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۵۸ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد؛ همچنین ۸ پاتوق مالخران و ۱۰۸ پاتوق معتادان و خرده فروشان موادمخدر شناسایی و منهدم شد.

رحیمی اعلام کرد: ۳۲ درصد سارقین دستگیر شده سارقان تجهیزات خودرو، ۱۹ درصد سارقین اماکن خصوصی و دولتی، ۱۸ درصد سارقین معابر، ۹ درصد قاپ زن و ۴ درصد سارقین آپارتمان و ۱۸ درصد جیب بر و سارق منزل بودند که سارقین دستگیر شده در این طرح به ۵۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۲۸۱ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: در این طرح ۳۱ قاچاقچی کالا شناسایی و به ۲۹ پرونده قاچاق کالا رسیدگی شد؛ همچنین ۱۴۲ هزار و ۱۷۷ قلم کالای قاچاق و هزار و ۱۴۷ لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید