امیری در این مدت و با اقدامات پزشکی به صورت ویژه تحت مداوا قرار داشت تا شرایطش بهبود پیدا کند اما در بازی با ذوب‌آهن مجددا مصدوم شد تا وضعیت نامشخصی داشته باشد.

مصدومیت مجدد وحید امیری / بازیکن پرسپولیس زیر تیغ جراحی می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال که به دلیل مصدومیت در جریان بازی ایران و کره جنوبی، چند هفته‌ای از تمرینات دور بود با رسیدن به بهبود نسبی، در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و در نهایت در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت اما در اواخر بازی دچار مصدومیت شد به طوری که با آمبولانس ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد.

امیری شب گذشته همراه با سایر اعضای تیم با هواپیما به تهران آمد تا امروز به مداوای مصدومیتش بپردازد. قرار است امیری امروز از محل آسیب دیده خود ام آر آی بگیرد تا میزان دقیق مصدومیت و همچنان اقدامات درمانی او مشخص شود.

امیری در جریان بازی ایران و کره جنوبی که در سئول برگزار شد از ناحیه کمر آسیب دید و دیسک کمر او بیرون زده بود. این بازیکن در این مدت و با اقدامات پزشکی به صورت ویژه تحت مداوا قرار داشت تا شرایطش بهبود پیدا کند. امیری اما در بازی با ذوب آهن مجددا مصدوم شد تا وضعیت نامشخصی داشته باشد.

شرایط این بازیکن به گونه‌ای است که در صورت وخامت اوضاع، مجبور خواهد بود کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد که در صورت چنین اتفاقی، این موضوع خبر بسیار تلخی برای کادرفنی و هواداران پرسپولیس خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید