سالانه یک میلیون و ۷۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می‌شود که برای مدیریت ترافیک این ناوگان بزرگ، باید از تکنولوژی های روز دنیا و ظرفیت های هوشمند سازی مدیریت ترافیک بهره ببریم.

سالانه چقدر جریمه رانندگی در کشور صادر می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سالانه ۱۱۵ میلیون برگه اخطاریه و جریمه برای رانندگان خاطی در کل کشور صادر می‌شود که ۹۸ درصد این اخطارها به صورت پیامکی برای رانندگان ارسال می‌شود.

سردار سرتیپ سید کمال هادیانفر در جریان سفر امروز خود به نیشابور گفت: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سالانه ۱۱۵ میلیون برگه اخطاریه و جریمه برای رانندگان خاطی در کل کشور صادر می‌شود که ۹۸ درصد این اخطارها به صورت پیامکی برای رانندگان ارسال می‌شود.

وی افزود: از محل اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی سالانه ۷ هزار میلیارد تومان حاصل می‌شود که حدود ۸۰ درصد این مبلغ به ارگان های دولتی اعم از وزارت راه و شهرسازی، شهرداری ها و ... اختصاص داده می شود و حدود ۲۰ درصد آن نیز برای تجهیزات و زیرساخت های مدیریت ترافیک در اختیار ناجا قرار می‌گیرد.

 رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سالانه یک میلیون و ۷۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می‌شود که برای مدیریت ترافیک این ناوگان بزرگ، باید از تکنولوژی های روز دنیا و ظرفیت های هوشمند سازی مدیریت ترافیک بهره ببریم.

گفتنی است سردار هادیانفر در سفر چند ساعته خود به نیشابور از خانواده شهید سرهنگ سهراب عارفخانی جمعی پلیس راه استان دیدار و از مرکز مانیتورینگ شهرداری نیشابور بازدید کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید