۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
کد خبر: 55355646

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه بیش از ۲۲۰ هزار تن مرغ در کشور تولید می شود که با این وجود در بحث تامین مرغ مشکلی نداریم‌.

تولید ماهانه ۲۲۰ هزار تن مرغ در ایران

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به کاهش مصرف، میزان تولید مرغ بیش از نیاز بازار است به طوریکه این محصول در برخی استان ها کمتر از قیمت مصوب عرضه می شود.

او می گوید: با وجود عرضه روزانه بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ تا ۷ هزار و ۴۰۰ تن مرغ پیش بینی می شود که تغییرات چندانی در بازار رخ ندهد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: نهاده دامی واحدهای مرغداری که تا ۱۴ اردیبهشت جوجه ریزی کردند، تامین شده است که امیدواریم برنامه ریزی به گونه ای باشد که بارگیری نهاده همانند روال قبل نباشد و با سرعت بیشتری دنبال شود تا واحدهای مرغداری بتوانند دوره پرورش را با دریافت نهاده به اتمام برسانند.

طی ماه های اخیر قیمت مرغ به سبب ازدیاد جوجه ریزی کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شد که پشتیبانی امور دام در راستای حمایت از مرغداران و افزایش قیمت به نرخ مصوب اقدام به جمع آوری روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن مرغ از سطح بازار می کند که تا تعادل قیمت در بازار، خرید حمایتی استمرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید