کاترین کمالی؛ بلاگر سفر و عاشق طبیعت‌گردیه، اون آبشارگردی می‌کنه و در سفری به شمال ایران‌زمین، طی یک مازندران‌گردی از آبشاری بی‌نظیر در این استان جذاب دیدن می‌کنه. کاترین به منطقه لفور می‌ره و عروس آبشارهای سوادکوه رو از نزدیک می‌بینه و لمس می‌کنه، با ما همراه باشید تا با روایت این طبیعت‌گرد آماده‌ی تجربه دیدن و لمس آبشار اسکلیم رود بشیم و از این آبشار بیشتر بدونیم.

زیباترین آبشار سوادکوه مازندران کجاست؟ / نظر کاترین کمالی

سلام نو - سرویس گردشگری: کاترین کمالی به طور کامل از مشخصات زیباترین آبشار سوادکوه تعریف می‌کنه و می‌گه: "یکی از زیباترین آبشارهای مازندران و منطقه لفور می‌باشد که به عروس آبشارهای سوادکوه شهرت یافته است. آبشار آهکی اسکلیم  ۳۲ متر ارتفاع دارد که بدنه این آبشار پلکانی و از جنس آهکی می‌باشد و همین امر زیبایی این آبشار را چند برابر کرده است. این آبشار زیبا با سرچشمه گرفتن از یک تپه جنگلی در مسیر یک کیلومتری خود تا رسیدن به رودخانه اصلی اسکیلم‌رود حوضچه‌هایی بسیار زیبا را به وجود آورده است. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به حوضچه‌های آهکی آبشار که سال‌های زیادی زمان برده تا به این شکل زیبا دربیاد خواهشا به هیج وجه با کفش و جوراب واردش نشین."

زیباترین آبشار سوادکوه مازندران کجاست؟ / نظر کاترین کمالی

اون در ادامه توصیه‌های کاربردی برای گشتن در این طبیعت شگفت‌انگیز داره: "طبیعت زیبا و بهشتی این منطقه رو با ریختن زباله زشت نکنید. با طبیعت مهربان باشین. طبیعت بدون زباله زیباست. برای رسیدن به آبشار حدود ۳ ساعت جنگل نوردی در مسیری زیبا لازمه و بیش از ده بار باید از رودخونه رد بشین که به‌ خصوص در زمان بارندگی حجم آب بالا میاد. مسیر رسیدن به آبشار پاکوب داره ولی اگه برای بار اول می‌رید بهتره با یه راهنما یا کسی که قبلا این مسیر و رفته همراه بشین."

زیباترین آبشار سوادکوه مازندران کجاست؟ / نظر کاترین کمالی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید