محمدباقر قزلباش از کشف ۲۰۰ کارتن روغن خوراکی احتکار شده توسط اطلاعات سپاه در شهرستان سوادکوه خبر داد.

۲۰۰ کارتن روغن خوراکی قاچاق در سوادکوه کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قزلباش در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) و در راستای مقابله با احتکار توسط سودجویان، اطلاعات سپاه شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی ۲ انبار احتکار روغن خوراکی در سوادکوه را کشف و ضبط کرد.
 
وی افزود: موارد کشف شده شامل ۲۰۰ کارتن روغن خوراکی احتکار است که در همین راستا ۳ نفر متخلف به همراه اقلام احتکاری مکشوفه برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با تاکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد از شهروندان خواست با مشاهده موارد احتکار و قاچاق با تلفن شبانه‌روزی 114 تماس گرفته و گزارش دهند.

قزلباش از کشف کالا های احتکار شده در شهرستان سوادکوه شمالی نیز خبر داد و گفت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با اشراف اطلاعاتی  ۱۳ تن شکر ، ۴ تن روغن و حدود ۳ هزار بسته ماکارونی احتکار شده در انبار های غیر مجاز  در شهرستان سوادکوه شمالی کشف و با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.

وی افزود: متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید