۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 55355499

تور ارزان و لحظه آخری ترکیه نیز معمولا در اکثر فصل های سال برای مسافران موجود است. اغلب تورهای لحظه آخری ترکیه در روزهایی به مسافران عرضه می شود که قرار است پس از آن بزودی یک تور ترکیه عرضه شود.

از کجا تور آنتالیا رزرو کنیم؟

اگر از زندگی روزمره خسته شده اید و به دنبال استراحت در یک مکان مفرح و خوش آب و هوا می گردید، زمان آن رسیده که چمدان های خود را ببندید و از تور ارزان و لحظه آخری ترکیه با قیمت های مناسب استفاده کنید. آنتالیا می تواند مقصد خوبی برای سفر شما باشد. البته بهتر است قبل از انتخاب تور، اطلاعات لازم در مورد این مقصد را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به خوبی از امکانات تورهای آنتالیا بهره‌مند شوید.آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و البته توریستی در جنوب غرب ترکیه، با آب و هوایی مدیترانه ای است. سواحل زیبا و چشم نواز، طبیعت بکر و چشم‌انداز سرسبز این شهر و تلفیق سنت و مدرنیته در آن، این مقصد گردشگری را در میان گردشگران دنیا به شهرت رسانده است.

ایرانی‌ها نیز از این شهر به عنوان مقصد سفر خود استقبال کرده و با استفاده از تور ارزان آنتالیا لذت یک سفر دلچسب و در عین حال کم هزینه را تجربه می کنند. سفر به آنتالیا برای ایرانی ها مستلزم دریافت ویزا نیست.

به این صورت، ایرانی ها هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند با استفاده از تور ارزان آنتالیا یا حتی بدون تور، به آنتالیا سفر کنند.در این شرایط، ایرانی‌ها می‌توانند بدون ویزا حداکثر تا ۹۰ روز در شهر آنتالیا بمانند.

سواحل جذاب آنتالیا
سواحل جذاب آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

قبل از خرید تور ارزان آنتالیا با هر قیمتی، باید به چند نکته توجه کنید.بطور مثال، منطقه‌ای که تمایل دارید در آن اقامت داشته باشید، اهمیت دارد.بعلاوه، از آژانس هواپیمایی در مورد وجود امکانات هتل های آنتالیا، اطلاعات کسب کنید. با داشتن اطلاعات دیگری از قبیل جزئیات بیمه سفر ، قیمت تور و وضعیت آب و هوای آنتالیا در فصل مورد نظر برای مسافرت، سفر خوشی را برای خود رقم بزنید.

تورهای آنتالیا با توجه به طول مدت اقامت، هتل اقامت و آژانس هواپیمایی از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا حتی ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و شرایط هر یک از تورها، به سایت www.findatour.co مراجعه نمایید.

تور ترکیه

در سال های اخیر، کشور ترکیه با تمام شهرهای توریستی اش، به اصلی ترین مقصد گردشگران ایرانی تبدیل شده است. اگر در جستجوی یک تور تفریحی فوق العاده برای تعطیلات هستید، تور ترکیه گزینه ی پیشنهادی ما به شماست. کشور ترکیه نزدیک به ۸۴۰۰ کیلومتر خط ساحلی داشته و همین ویژگی باعث جذب تعداد بیشماری از گردشگران به این کشور شده است. با حضور این ساحل وسیع و پهناور، ورزش‌های آبی و قایقرانی، پیاده‌روی در ساحل و بالن سواری به تفریحات مورد علاقه ی گردشگران تبدیل شده است. البته سنگ‌نوردی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی نیز در لیست تفریحات محبوب گردشگران قرار می‌گیرد.

معماری بی نظیر ساختمان ها در ترکیه
معماری بی نظیر ساختمان ها در ترکیه

تور ارزان و لحظه آخری ترکیه

تور ارزان و لحظه آخری ترکیه با قیمت های متنوعی در آژانس های مسافرتی برای مسافران در نظر گرفته می شود. قیمت این تورها با توجه به نوع رزرو از نظر بهترین هتل های ترکیه همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما برای شهرهای مختلف ترکیه (رفت و برگشت یا یک طرفه) ، نوع خدمات ارائه شده به مسافران متغیر است. بعلاوه، بیمه مسافرتی ،گشت در شهرهای ترکیه بصورت رایگان و ارائه سیمکارت نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور های ترکیه هستند.

تور ارزان و لحظه آخری ترکیه نیز معمولا در اکثر فصل های سال برای مسافران موجود است. اغلب تورهای لحظه آخری ترکیه در روزهایی به مسافران عرضه می شود که قرار است پس از آن بزودی یک تور ترکیه عرضه شود. در تورهای لحظه آخری زمان برای تصمیم گیری کوتاه بوده و باید از برنامه ریزی بلندمدت صرفنظر کرد. پس اگر به دنبال تور لحظه آخری هستید چمدان خود را ببندید و آماده سفر باشید.
 

البته رزرو آنلاین تور همیشه برای مسافران بهترین گزینه است. با رزرو آنلاین تورها در سایت www.findatour.co ، انتخاب صندلی دلخواه در هواپیما و رزرو هتل موردعلاقه به همراه طول مدت اقامت متناسب با سلیقه ی خود مسافر است.

تور لحظه آخری اروپا

سرسبزی و هوای معتدل قاره ی اروپا، این قاره را با نام قاره ی سبز به شهرت رسانده است. کشورهای مختلف این قاره با تمامی جاذبه های دیدنی بی نظیرش، به عنوان مقصد بعدی ایرانیان برای سفر، مورد توجه است. البته ایرانیان برای سفر به اروپا نیاز به ویزای شنگن دارند. اروپا از آب و هوای مدیترانه‌ای برخوردار است. به این ترتیب، بهترین زمان برای سفر به اروپا، بهار و تابستان است. البته باید در نظر داشت که سفر در این فصول، با شلوغی همراه است، زیرا اکثر گردشگران از سراسر جهان، بهار و تابستان را برای سفر به اروپا انتخاب می کنند. به دلیل آب و هوای سرد اروپا در فصل زمستان، سفر در این فصل، از قیمت پایین تری برخوردار است.

البته در مورد هزینه باید در نظر داشت که به دلیل مسافت طولانی تر شهرهای اروپایی و همچنین امکانات بیشتر این شهرها، قیمت ها قطعا از تورهای ترکیه بیشتر خواهد بود. گاهی در رزرو تور متوجه تورهای ترکیبی اروپا نیز می شوید که در این تورهای ترکیبی در طول سفر می توانید به چند شهر اروپایی سفر کرده و لذت ببرید. تورهای ترکیبی اروپا از نظر هزینه مقرون به صرفه تر از تورهای جداگانه هستند.

قاره ی سبز
قاره ی سبز

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید