این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم انقلاب کرج آغاز می‌شود که با اعلام باشگاه نساجی بلیط‌فروشی به تماشاگران دو تیم از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

دیدار نساجی – مس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، نساجی که آخرین دیدار خانگی خود در لیگ برتر را در برابر فولاد در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کرد این بار دیدارهای خانگی خود را به استادیوم انقلاب کرج انتقال داد تا از حضور تماشاگر در این بازی بهره ببرد و به نظر می رسد در دو دیدار بعدی خانگی تا پایان بازی های لیگ برتر هم در این استادیوم به میدان خواهد آمد.

با اعلام باشگاه نساجی مازندران ۳۵۰۰ تماشاگر مازنی می توانند برای خرید بلیط این بازی برنامه ریزی کنند و بلیط بازی هم به صورت دستی در جلوی استادیوم به تماشاگرانی فروخته می شود که کارت شناسایی و هم چنین تزریق واکسن را به متصدی فروش بلیط ارایه دهند و ۵۰۰ صندلی هم برای تماشاگران تیم مس رفسنجان در نظر گرفته شده است.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم انقلاب کرج آغاز می شود که با اعلام باشگاه نساجی بلیط فروشی به تماشاگران دو تیم از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد و ورود تماشاگران نساجی هم از درب اصلی خواهد بود. بازی رفت دو تیم در شهر سرچشمه دو بر یک به سود نساجی پایان یافت. اما بازی برگشت دو تیم در حالی برگزار می شود که مس با کسب ۳۸ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی به حساب می آید و تیم نساجی هم با ۱۰ امتیاز کمتر در رده دهم جدول قرار دارد با این توضیح که نساجی به عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور دست پیدا کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید