انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در جریان آن‌ درگیری رخ داده میان یک زن و ماموران پلیس در سد لتیان به نمایش درآمده بود، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

ماجرای بازداشت خشن یک زن در سد لتیان چه بود؟

به گزارش سلام نو، انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در جریان آن‌ درگیری رخ داده میان یک زن و ماموران پلیس در سد لتیان به نمایش درآمده بود، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

فیلم با صدای فریاد و جیغ‌های یک زن شروع می‌شود. دختر جوان ناسزا می‌گوید و فریاد می‌کشد و عقب عقب می‌رود. مرد جوان که به نظر می‌رسد مأمور است -، چون کنار خودروی پلیس ایستاده - با لباس شخصی به سمت دختر می‌رود و سعی دارد او را داخل خودروی پلیس ببرد، اما دختر مقاومت می‌کند این بار مأمور به زور متوسل شده و طوری او را روی زمین می‌کشد که قسمتی از لباس دختر جوان بالا رفته و حتی بخشی از بدنش نمایان می‌شود.

در گوشه دیگر تصویر مأمور دیگری که لباس انتظامی به تن دارد سرباز وظیفه را به سمت دختر جوان هل می‌دهد و از او می‌خواهد تا در سوار کردن دختر به خودرو با همکارشان همراهی کند.

دختر جیغ می‌کشد و مأمور لباس شخصی بدون هیچ توجهی در عقب خودرو را باز می‌کند و دختر جوان را به گونه‌ای که گویی یک جانی خطرناک است روی صندلی عقب می‌اندازد.

مشاهده این تصاویر از پلیسی که همواره حافظ جان، مال و ناموس شهروندان بوده است می‌تواند بهانه خوبی برای آن‌هایی باشد که فقط به‌دنبال ضربه زدن به این نیروهای خدوم بوده‌اند.
هر چند بلافاصله بعد از انتشار این فیلم فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم را برای پیگیری ویژه این حادثه و برخورد با مأموران متخلف صادر کرد، اماای کاش علاج واقعه قبل از وقوع می‌کردیم./ آخرین خبر

کد خبرنگار: ۱۵
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • شهره IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    2 1
    حتمآ یک خلافی داشته اون دختره، وگرنه چراماموران به ماآزاری ندارن،بنظرم برنامه ازپیش تهیه شده بوده، که مردم را به نیروی انتظامی بدبین کننننن،بایدتوصیحات اون مآمور رو هم شنید،نبایدبیهوده قضاوت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید