نکات جالبی در مورد دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا قدرتمندترین گوشی هوشمند اپل، بتوانید فیلم‌برداری فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

بهترین روش فیلمبرداری با ایفون ۱۳ پرومکس

علاوه بر سه دوربین موجود در پشت گوشی، تک دوربین سلفی جلوی گوشی هم از همان قدرت عالی برخوردار است و می‌توانید بهترین استفاده را از ان‌ها ببرید. دوربین بخشی است که آیفون ۱۳ پرو مکس در آن پیشرفت بالایی را تجربه کرده است و می‌توانید از یک تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، یک اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک واید ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپیتکال سه برابری در اختیار داشته باشید. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید هم در جلوی گوشی ارائه شده است.

این تعداد دوربین زیادی است و می‌توانید کارهای زیادی با آن انجام دهید. طیف وسیعی از فیلم‌برداران و عکس برداری می‌توانند تصاویر پرتره تا ویدیوهای خلاقانه را داشته باشند. این سطح از عملکرد حتی در شرایط کم نور هم فراهم شده است و می‌توانید انعطاف پذیری بالایی در هر حالتی داشته باشید. حالت ماکرو جدید هم به گوشی اضافه شده است که برای گرفتن عکس‌های دقیق از المان‌هایی مانند غذا، حشرات یا گیاهان کاربرد دارد. شما حتی می‌توانید با فرمت ProRAW عکس برداری کرده و کارهای جالبی را با آن انجام دهید. قیمت و خرید آیفون ۱۳ با چنین امکاناتی یقینا ارزشش را خواهید داشت.

ابزارهای عالی برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری

در مجموع می‌توان گفت که آیفون ۱۳ پرو مکس ابزارهای مخصوص زیادی دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا عکس‌های خارق‌العاده‌ای را تهیه کنید. می‌توانید گوشی را از جیب خود درآورده و سریعا شروع به عکس برداری کنید. لزوما قرار نیست که برای این کار حرفه‌ای باشید، چرا که خود دوربین سطح مهارت شما را بالاتر نشان خواهد داد. اگر آیفون قدیمی دارید، بیشتر می‌توانید سطح ارتقای کیفی این نسخه‌ها را درک کرده و به طرز خلاقانه‌تری از محصولات اپل استفاده کنید. با آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید گزینه‌ای عالی برای عکس برداری و فیلم‌برداری حرفه‌ای داشته باشید.

فیلم برداری سینماتیک یکی از قابلیت‌های این گوشی است که امکان پیاده‌سازی فوکوس متغیر را در حین یا بعد از فیلم‌برداری فراهم کرده است. با فیلم‌برداری سینماتیک می‌توانید مانند یک کارگردان کارکشته عمل کرده و بدون نیاز به ابزار پیشرفته‌تر، از همین دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس برای ساخت فیلم استفاده کنید. سابقه تولید فیلم همراه با این گوشی هم بسیار بالا است و کارگردانان زیادی دست به چنین کاری می‌زنند. این موارد نشان می‌دهد که قیمت و خرید آیفون ۱۳ چقدر می‌تواند در بین کاربران مختلف دارای برتری باشد.

شناختن لنزهای آیفون ۱۳ پرو مکس

شناختن لنزهای آیفون ۱۳ پرو مکس

قبل از اینکه به بررسی قیمت و خرید آیفون ۱۳ پرو مکس بپردازید، باید با لنزها و قابلیت‌های آن آشنا شوید. نقطه فروش بزرگ دوربین مدل‌های Pro آیفون ۱۳، لنزهای متعدد آن است. شما یک ماژول سه گانه دارید که در هماهنگی با همدیگر کار می‌کنند. همان‌طور که اشاره کردیم، یک دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی داریم که f/۱.۵ داشته و در کنای یک سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با دریجه دیافراگم f/۲.۸ قرار گرفته است. این سنسور زوم اپتیکال ۳ برابری هم دارد که نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است. یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هم داریم که عمق میدان ۱۲۰ درجه داشته و دریچه دیافراگم آن هم f/۱.۸ تعیین شده است.

بهترین نکته در این زمینه این است که با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید برای هر زمینه عکس برداری، سنسورهای مخصوص خودشان را داشته باشید. در زمینه عکس‌های پرتره، لنز اولترا و لنز تله فوتو داریم و می‌توانید به‌صورت مفید و حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. برای جا به جایی بین آن‌ها هم کافی است که روی گزینه Portrait کلیک کرده و از گوشه پایین سمت راست روی ۱x یا ۳x کلیک کنید. سنسور تله فوتو ۳x برای برجسته کردن یک شی هم کاربرد دارد و می‌توانید در یک ساختمان و برای یک صحنه از آن استفاده کنید. جداسازی آن از سایر المان‌های حواس پرت می‌تواند جالب توجه باشد.

عکاسی در حالت ProRAW

یکی از ویژگی‌های عالی که آیفون ۱۳ پرو مکس در اختیار شما می‌گذارد، امکان استفاده از فرمت اختصاصی اپل به نام ProRAW و ویرایش پس از تولید است. می‌توانید عکاسی با این فرمت را تجربه کرده و یک تصویر خام را تولید کنید. این تصاویر جزئیات بسیار بیشتری نسبت به یک تصویر فشرده شده خواهند داشت. این تصاویر حجم زیادی دارند و ممکن است که یک عکس تا ۲۵ مگابایت هم حجم داشته باشد. این فرمت ممکن است که حافظه گوشی شما را سریعا پر کند و بنابراین باید به‌صورت حساب شده و مدیریت شده اقدام به چنین کاری کنید.

خرید اپل واچ

با بررسی قیمت ساعت هوشمند اپل واچ متوجه خواهید شد که این محصول یک مکمل بسیار عالی برای آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری است. با خرید این محصول دیگر نیازی نخواهید داشت که مدام گوشی را از جیب خود خارج کرده و نوتیفکیشن‌ها و پیام‌های خود را چک کنید. اپل واچ این کار را برای شما انجام می‌دهد. با بررسی قیمت ساعت هوشمند اپل واچ می‌توانید به سراغ مدل‌های مدنظر خود بروید. اپل واچ سری ۷ هم‌اکنون آخرین محصول معرفی شده در این سری است و می‌توانید در صورت نیاز به سراغ گزینه‌های ارزان‌تر مانند اپل واچ سری ۳ هم بروید که اپل مدت‌ها از آن پشتیبانی می‌کرد.

بهترین روش فیلمبرداری با ایفون ۱۳ پرومکس

بررسی قیمت و خرید آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب امکان بررسی قیمت و خرید آیفون ۱۳ را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید مدل‌های مختلف را چک کرده و ببینید که چه خریدی برای شما ایده آل خواهد بود. خرید به‌صورت اقساطی انجام شده و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ هر محصول می‌توانید از چنین امکانی برخوردار شوید. مابقی هزینه هم در ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت خواهد شد و خود شما می‌توانید شیوه پرداخت را براساس شرایط خود انتخاب کنید.

فروشگاه بازرگانی سیب تا حد امکان عملیات خرید و تحویل محصول را سریع برای شما انجام داده و می‌توانید با بررسی قیمت ساعت هوشمند اپل واچ به سراغ مشاوره و خرید این محصول بروید. آیفون ۱۳ پرو مکس هم در کنار محصولات دیگری مانند مک بوک و ایرپاد ارائه می‌شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید