ماموران در بازرسی چمدان‌های همراه این مسافر بیش از دو کیلوگرم را تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در جداره آلبوم و قاب عکس جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

کشف ۲ کیلو تریاک در جداره آلبوم و قاب عکس!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از دو کیلوگرم تریاک در جداره آلبوم و قاب عکس توسط ماموران پلیس فرودگاه مشهد خبر داد.

سرهنگ محسن عقیلی در خصوص جزئیات این خبر گفت:‌ کارکنان پلیس فرودگاه مشهد مستقر در ترمینال پروازهای خارجی بر اساس تجربه کاری و آموزش‌های ارائه شده حین کنترل مسافران خروجی به مقصد یکی از کشورهای همسایه به بار همراه یک مسافر زن و احتمال جاساز شدن موادمخدر در آن مشکوک شدند.

وی با اشاره به انجام بازرسی از بار همراه این مسافر گفت: ماموران در بازرسی چمدان‌های همراه این مسافر بیش از دو کیلوگرم را تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در جداره آلبوم و قاب عکس جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. همچنین با اقدام به موقع پلیس فرودگاه مشهد رابط اصلی قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس؛ عقیلی با قدردانی از هوشیاری و سخت کوشی کارکنان پلیس فرودگاه در جلوگیری و مقابله با هر نوع قاچاق از طریق صنعت هوایی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید