پیش از این محمود محمود زاده، معاون وزیر راه از معرفی واجدان شرایط نهضت ملی مسکن به ادارات کل راه و شهرسازی، شهرهای جدید و بنیاد مسکن برای کنترل شرط سابقه سکونت خبر داد.

چرا پیامک تائیدیه برای برخی متقاضیان مسکن ملی ارسال نشد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، برخی از متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌گویند پیامک تائیدیه برای آنها ارسال نشد. در حالی که قرار بود متقاضیان واجد شرایط با پیامک دعوت شوند.

بیش از پنج میلیون نفر متقاضی نهضت ملی مسکن بودند. از این میان ۲.۳ میلیون نفر تائید صلاحیت شدند.

پیش از این محمود محمود زاده، معاون وزیر راه از معرفی واجدان شرایط نهضت ملی مسکن به ادارات کل راه و شهرسازی، شهرهای جدید و بنیاد مسکن برای کنترل شرط سابقه سکونت خبر داد.

او گفت: «متقاضیان با ارسال پیامک توسط همکاران در سطح استان‌ها و شهرهای جدید متقاضیان واجد شرایط دعوت‌ می‌شوند. سپس شرط چهارم در خصوص آنها کنترل و لیست نهایی اعلام خواهد شد.» (تسنیم)

پیامک تائیدیه برای متقاضیان ارسال نشد؟

با این حال برخی از متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌گویند هنوز برای آنها پیامکی ارسال نشده است. در ادامه نظر برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد می‌خوانید.

«برای ما نوشته در انتظار تائید استعلام.»

«توی سایت تایید شده و مدارک کامله ولی اس ام اس نیامده.»

«برای ما سبز شده استعلام اولیه ولی پیامک نمیاد. چرا؟»

«پیام اومده بود به دفتر پیشخوان مراجعه کنید. با مدارک همه مدارک لازم بود غیر از سند منزل.»

«پس چرا برای پیامک اومده امروز رفتیم واسه تکمیل پرونده قبول نکردند؟ میگن باید به اسم خانمت ثبت‌نام کنی این دیگه چجوریه.»

اقساط نهضت ملی مسکن چقدر است؟

آنطور که اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت ۸۰ درصد از مبلغ ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از طریق تسهیلات تامین می‌شود. برای دهک‌های یک تا سه میزان اقساط تسهیلات زیر سه میلیون تومان خواهد بود.

او به باشگاه خبرنگاران گفت: «میزان آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن هم برای دهک‌های یک تا سه بین ۲۰ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان است.»

شاکری همچنین گفت: به طور قطع برای دهک‌های پایین‌تر این میزان آورده متقاضیان کمتر خواهد بود. زیرا طبق برنامه‌ریزی‌ها این واحدها را در قالب‌های مسکن حمایتی می‌سازند.

«به جای خانه زمین رایگان دهند»

در ادامه نظر برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را درباره اقساط نهضت ملی مسکن مورد می‌خوانید.

«پیام برای من اومد اما نرفتم. چون پول ندارم چون چهل میلیون ندارم.»

«به نظر من باید زمین بدهند. هرکس خواست بسازد یا نسازد. چون همه پول ندارند که اجباری براشون بسازند.»

«پیام ‌اومده ‌اما نمیدونم ‌چطور ‌پولش جورکنم. ‌اخه ‌کی ‌انقدر ‌پول ‌داره ۴۰ میلیون اولش ‌بعدش ‌بازم‌ ‌چهل‌تومان. ‌یه ‌گارگر از کجا ‌بیاره‌؟»

«من امروز رفتم میگه الان ۴۰ بزن. ۶ ماه بعد ۵۰ بزن. بعد ۶ ماه باز دوباره ۵۰ بزن. من با چه درآمدی ماهی ۱۰ میلیون پس‌انداز کنم. من اگه داشتم که دنبال همچین خانه‌ای نبودم.»

«چطور جور کنیم ۶ ماهی ۵۰ تومان. همی الانم از پس مخارج خودمون بزور بر میایم.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید