سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که آلودگی هوا به مرز اضطرار هم رسید، ما بازی‌ها را با هر شرایطی که هست برگزار می‌کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.

برگزاری مسابقات لیگ برتر با وجود آلودگی هوا!

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر فوتبال در ۵ هفته پایانی بدون وقفه و با فاصله اندک برگزار می شود و مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند تا هرطور شده در زمان مقرر بازی‌ها را به پایان برسانند.

در این خصوص اما مساله آلودگی هوا در برخی شهرها سبب شده تا شایعاتی پیرامون احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر مطرح شود. با این حال سازمان لیگ قصدی برای تعطیلی مسابقات ندارد.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «خوشبختانه آلودگی نیست و گرد و غبار است و خطر به رده سنی بزرگسالان نرسیده، البته سلامتی همه برای ما مهم است ولی خواهش ما این است که مسئولان مساعدت داشته باشند و در صورتی که آلودگی هوا به مرز اضطرار هم رسید، ما بازی‌ها را با هر شرایطی که هست برگزار کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.»

او افزود: «امکان برگزاری مسابقات را در صورت تعویق نداریم. مشکل آلودگی را در جنوب کشور هم داریم و امیدواریم که بتوانیم لیگ به موقع تمام شود.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید