رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: وام ودیعه مسکن متاهلان بقیه شهرها هم به نسبت میزان اجاره‌بها در هر شهری افزایش پیدا خواهد کرد.

به کدام دانشجویان وام ۱۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از برنامه‌ریزی برای پرداخت وام فرزندآوری به دانشجویان متاهل خبر داد.

مسعود گنجی در گفتگو با مهر با اشاره به تسهیلات تولد فرزند گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درصدد است وام قابل توجهی تحت وام عنوان ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل ارائه دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون وام ودیعه مسکن متاهلان تهران ۳۲.۵ میلیون تومان است که این مبلغ در صورت اختصاص بودجه از سوی ستاد ملی جمعیت به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: وام ودیعه مسکن متاهلان بقیه شهرها هم به نسبت میزان اجاره‌بها در هر شهری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این وام ودیعه مسکن متاهلان به شرطی افزایش خواهد یافت که ستاد ملی جمعیت و به تبع آن سازمان برنامه و بودجه درخواست صندوق رفاه دانشجویان را برای دریافت مبلغ ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سال جاری پاسخ دهد.

وام دانشجویی افزایش پیدا کرد

وی خاطرنشان کرد: وام تحصیلی دانشجویان مجرد در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافته و وام تحصیلی دانشجویان متأهل دو برابر دانشجویان مجرد افزایش یافته و پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه برخی از دانشجویان در طول تحصیل صاحب فرزند می‌شوند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درصدد است برای این دسته از دانشجویان تسهیلاتی تحت عنوان «تسهیلات تولد فرزند» پرداخت کند.

وی ادامه داد: البته این تسهیلات در صورتی پرداخت خواهد شد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ستاد ملی جمعیت همکاری لازم را با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید