آخرین قسمت نگاه یک ۲۱ اسفند پخش شد و بنا بود اولین قسمت در سال جاری روز گذشته به روی آنتن برود که در آخرین لحظات از پخش برنامه جلوگیری شد.

تعطیلی برنامه تلویزیونی «نگاه یک» پس از ۲۱ سال

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، برنامه تلویزیونی «نگاه یک» یک برنامه گفت و گو محور بود که از سال ۱۳۸۰ به تهیه کنندگی حسن نهضت روی آنتن شبکه یک سیما می رفت. این برنامه تلویزیونی از ابتدای پخش خود مجریان مختلفی را به خود دیده است که آخرین آنها مهدی مهدی قلی بود.

بنا بر این گزارش، این برنامه که هفته ای یک بار شنبه شب ها ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رفت، در هر قسمت به گفت‌وگو با مسئولان درباره موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... می پرداخت.

آخرین قسمت نگاه یک ۲۱ اسفندماه با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت پخش شد. پس از آن به روال هرساله برنامه در ایام نوروز پخش نشد و بنا بود اولین قسمت در سال جاری روز گذشته به روی آنتن برود که در آخرین لحظات از پخش برنامه جلوگیری شد.

گفته می شود این تصمیم در راستای تغییرات رسانه ملی و با نظر علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما گرفته شده و بناست برنامه صف اول با اجرای حسن عابدینی که این شب ها از شبکه خبر پخش می شود، جایگزین برنامه های گفت و گو محور تلویزیون شده و با مقامات عالی رتبه دولتی گفت وگو کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید